Gå til innhold

iPod til tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest Very Victoria
Skrevet

Sønnen til bestevenninnen min på 15 ønsker seg så inderlig en iPod. Er dette en for "stor" gave som helst en av foreldrene bør gi eller er jeg på trygg grunn nå. Tenkte å bestille fra Apple Store så jeg kan inngravere navnet hans på den?!

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Spør venninnen din!

Hvis hun synes det er greit er det bare å kjøre på, gutten blir jo kjempeglad!

Skrevet
Spør venninnen din!

Hvis hun synes det er greit er det bare å kjøre på, gutten blir jo kjempeglad!

Dersom du ikke kjøper den største og dyreste synes sikkert venninnen din det er greit. Men jeg ville forhørt meg. Tenk om du gir større gave enn foreldrene. Ville vært ekkelt om de ikke viste det.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Tar en prat med mamman hans jeg. Han har flere hundre CD'er så han må ha noe mer enn Nano modellene.

Skrevet

Som mamma ville jeg ha blitt glad hvis noen ga han en så raus gave. Foreldre har ofte store utgifter til ungene, og jeg ville ha sett på en slik gave som et kjærkomment tilskudd til famiieøkonomien. Kjenner du folkene det gjelder så godt at du vil gi en så dyr gave, har du vel kanskje en formening om hvordan reaksjonen vil bli også? m.

Skrevet

Tja, hvorfor ikke? 15-åringen kommer til å bli superhappy (og jeg er en storfornøyd bruker av shuffle, en liten og billigere sak som jeg laster ned musikk på ukentlig).

Skrevet
Nanoen er liten, ja.

Den originale iPod er den beste sånn sett, men siden han sikkert er mye på farten ville jeg gått for en Mini. Der har han plass til det meste, samtidig som den er lett å få med seg.

Nå finnes jo ikke mini lenger, og den hadde mindre kapasitet enn nano. Ipod nano har akkurat blitt oppgradert og få doblet lagringskapasiteten.

Skrevet

Är inte en iPod en väldigt dyr gåva till en 15-åring?

Eller är det bara jag som är ovan vid vad dagens barn får?

Nåja, det är kanske en helt annan diskussion egentligen.

Jag skulle oavsett kontrollera med barnets mamma, din besteväninna, om det är OK att ge honom en sådan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...