Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vil bare si at de har ganske billige minnebrikker på Expert for tiden. Jeg kkjøpte en 1 GB minnebrikke (CF minnebrikke) for kun 199 kroner og det er billig. Så nå kan jeg ta en del bilder med kamera før jeg går tom :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerlder da SD og compack flash minnebrikker...

Skrevet
Hei

Vil bare si at de har ganske billige minnebrikker på Expert for tiden. Jeg kkjøpte en 1 GB minnebrikke (CF minnebrikke) for kun 199 kroner og det er billig. Så nå kan jeg ta en del bilder med kamera før jeg går tom  :ler:

hvor mange bilder går på en slik?

Skrevet

Hei

Det avhenger av hvor mange megapixler du har på kameraet. På mitt 3.2 megapixel kamera kan jeg ta 600 bilder ca

Skrevet

Jeg er skeptisk til så store minnebrikker til så liten pris... Er de helt greie eller er det noe muffens med de?

Det er i allefall stor forskjell på minnebrikkene, både med overføringshastighet og kvalitet. Jeg vil ikke risikere å miste 600 av mine bilder bare for ei billig minnebrikke..

Sier ikke de er så dårlige, men kan de være det??

jeg kjøpte sd minnekort på 512MB for et par år siden til 400 eller noe(husker ikke helt)Kan de ha blitt så billige på noen få år?

Skrevet

Hei

Ja, det er klart at man blir litt skeptisk men det virker ut til å være et greitt merke selv om jeg aldri har hørt om det...og det virker som om prisene generelt har gått ned mye. Bare se på www.elkjop.no så vil du se at prisene generelt sett er meget gunstige nå.

Skrevet

Tror ikke det er en større fare for at bildene vil gå tapt, men dårlige minnebrikker pleier generelt sett å gjøre ting tregere. Det er ulempen.

Skrevet

Brikkene har livstidsgaranti som det heter, ta vare på kvitteringene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...