Gå til innhold

Slanking!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slanker dere dere til den store dagen?

Noen gode tips som funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk inn på vektklubben.no og registrerte meg. Gratis! Så la jeg inn vekta mi hver uke slik at det viste på grafen. Konkurranseinstinktet mitt slo til for fullt og motivasjonen var på topp! På den store dagen var kjolen nesten for stor... husk at det raser av noen kilo helt ubevisst de siste ukene...

:)

Skrevet (endret)

jepp.. jeg slanker meg.. ikke pga bryllupet egentlig, har lenge villet gå ned noen kilo og har bare større motivasjon nå.. har kjøpt kjolen for trang og må ned noen kg.. går på Grete Roede kurs for å nå målet..

mitt beste råd er å forbrenne mer enn du spiser.. god gammeldags trening og sunt kosthold..

Endret av Bare Bea
Skrevet

Jeg gikk på lavkarbo_diett og det funket helt utrolig!! Men det er ikke å anbefale dersom du bare skal ned 5-6 kg. Slike kurer er kun for betydelig overvektige personer (dvs BMI på 30 eller over).

Jeg skulle ned 15 kg, og jeg lå helt i grenseland for om det var forsvarlig å sette i gang en slik kur, så jeg fant det tryggest å gjøre dette i samråd med legen min.

Gikk ned 16 kg på kuren, men det raste av 4 kg til de to siste ukene før bryllupet (uten at jeg ville det), så underskjørtetpå kjolen sklei ned heletiden...

-M-

Skrevet

ja, jeg gjør det også - av samme grunn som Bare Bea - har hatt lyst til det lenge, men trengte en ekstra grunn til å komme igang.

Har også en kjole som er ca 1 størrelse for liten. Har gått ned en del på egen hånd ved å trene (spinning) ca 2 ganger i uka, og kutte drastisk ned på godteri.

Drikker kun lettbrus, og begrenser godteri til helgene, og i mindre porsjoner.

Har også meldt meg på Grethe Roede kurs for å få litt ekstra motivasjon, og hjelp.

• 2 uker senere...
Skrevet

Slanket meg ikke nei. Jeg er slik jeg er, og ville ikke forandre på det pga bryllupet.

Men jeg er slank og da, så strengt tatt var det vel ikke nødvendig heller, selv om en jente alltid vil ned et par små.....

Skrevet

Slanker meg ikke nei. Er slank som jeg er...Tvert i mot kunne jeg tenke meg å legge på meg et par kilo. Men det er ikke så enkelt det. Så da får jeg bare innfinne meg med at denne kroppen er bare slik, og er fornøyd med det.

Skrevet

Jeg begynte å slanke meg i sommer, ikke bare pga. bryllupet, men fordi jeg ikke trivdes med megselv sånn jeg var.. Ved hjelp av forandring av kostholdet, mer proteiner og frukt/grønt og mindre karbohydrater har jeg gått ned 18 kilo på 17 uker.. Fornøyd med det og håper på minus 13-14 kilo til før jeg gifter meg i juni neste år.. :) Bryllupet hat vært en ekstra motivasjon for meg!

Skrevet (endret)

Jeg gikk ned 7 kg. Dette var kilo jeg ville kvitte meg med uansett, og bryllup var en perfekt motivasjon. Har aldri følt meg så slank og fin som det jeg gjorde denne sommeren!

Jeg fikk god hjelp i "prosjekt kropp"-tråden her på KG, og ikke minst Vektklubb.

Endret av Kylling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...