Gjest Tanita Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Inspirert av en annen tråd, fikk jeg lyst til å hekle pulsvarmere(!) Noen som kan fortelle meg hvordan man hekler det, eller oppskrift?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Du finner en del her , både strikkede og heklede Jeg oppdaget hekling tidligere i høst, og synes det er kjempemoro! Lett er det også! Lykke til!
Gjest Tanita Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Tusen takk for tips! Jeg har nettopp begynt med det også, det var mye enklere enn jeg trodde - og gøy! Endret 11. oktober 2006 av Tanita
tuji Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 De enkleste pulsvarmerne hekler du ved å lage et rektangel som du syr sammen. Du kan velge om du vil bruke fastmasker, staver eller andre typer masker, alt etter hvor tett du vil ha det.
Gjest Tanita Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Ok, da blir det enkelt å lage de. Takk! Endret 11. oktober 2006 av Tanita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå