Gå til innhold

Morsom spøk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En venn av meg sendte link til denne tullesiden i dag

http://ola.nordmann.swellserver.com/news/t...ries/auto80.php

men hadde byttet ut navnet der med navnet til kjæresten min. Man kan sette inn hvilket som helst navn i URL'en så ser det ut som den personen har vært i en ulykke. Jeg skjønte fort at det var tull, ser jo at det skal være i USA blant annet. Men ble likevel oppskaket, så mye at jeg ringte kjæresten for sikkerhets skyld. Vennen min bare lo og syntes det var skikkelig vellykket :tristbla:

Er dette en bra spøk? Kjæresten min ble også sinna da han hørte hvor redd jeg ble, og ville ringe og kjefte på min venn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en "tilsvarende" mail fra en venninne en gang, om at hun hadde vervet seg til en frivillig organisasjon, og skulle dra til Afganistan. Barna skulle settes bort til "nær familie" fordi hun følte seg kallet til å dra. Alt var veldig realistisk, Vi fikk mail-adresse hvor vi kunne kontakte henne, bilder av de som skulle dra osv. Jeg fikk sjokk! :overrasket:

Det er vel unødvendig å si at hun fikk et titalls meldinger fra venner som var drit forbannet på henne.

Slike meldinger er IKKE morsomme!

Skrevet

Forferdelig stygt gjort, og ikke det spor morsomt.

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Kanskje morsom for fulle fjortiser på vorspiel, ellers ser jeg ikke helt hvem som kan ha glede av sånt.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet (endret)
:overrasket:  :overrasket:

Synes det var usmakelig

Der har du ordet: Usmakelig!

Vet ikke engang om jeg ville kalt det en spøk. På meg virker det bare slemt

Endret av Cosmic Girl
Skrevet
En venn av meg sendte link til denne tullesiden i dag

http://ola.nordmann.swellserver.com/news/t...ries/auto80.php

men hadde byttet ut navnet der med navnet til kjæresten min. Man kan sette inn hvilket som helst navn i URL'en så ser det ut som den personen har vært i en ulykke. Jeg skjønte fort at det var tull, ser jo at det skal være i USA blant annet. Men ble likevel oppskaket, så mye at jeg ringte kjæresten for sikkerhets skyld. Vennen min bare lo og syntes det var skikkelig vellykket  :tristbla:

Er dette en bra spøk? Kjæresten min ble også sinna da han hørte hvor redd jeg ble, og ville ringe og kjefte på min venn...

For meg hadde dette blitt ille. jeg har vert igjennom slike oppslg i det virkelige liv, så jeg hadde anmeldt personen

Skrevet

Ble kvalm faktisk. Det var uvettig og som de andre sier, usmakelig, men ikke minst makabert.

Skrevet

Jeg synes heller ikke det var morsomt - ville aldri sendt noe sånt til noen, og hadde sikkert blitt bra skjelven om jeg hadde fått en sånn link med navn på noen jeg kjenner. har gjerne nokså makaber humor selv, men det der er over streken.

Skrevet

:overrasket::hakeslepp:

Slikt gjør man bare ikke!! Herregud hvor tankeløse enkelte mennesker er!

Jeg hadde blitt flyforbanna på vedkommende :frustrert:

-M-

Skrevet

1. Det står på engelsk. Hvor mange engelskspråklige nettsider ville i det hele tatt hatt en nyhet om en nordmann som var død i ei bilulykke?

2. Hvor ofte er navnene på dem som dør i bilulykker oppgitt? Hvis navnene opplyses om, står det som regel ikke på den måten, i overskriften.

3. De eneste gangene du ser slike overskrifter er når det gjelder en eller annen kjendis.

Beklager, jeg er kanskje kynisk, men jeg syns ikke det er noe å reagere på.

Skrevet
1. Det står på engelsk. Hvor mange engelskspråklige nettsider ville i det hele tatt hatt en nyhet om en nordmann som var død i ei bilulykke?

2. Hvor ofte er navnene på dem som dør i bilulykker oppgitt? Hvis navnene opplyses om, står det som regel ikke på den måten, i overskriften.

3. De eneste gangene du ser slike overskrifter er når det gjelder en eller annen kjendis.

Jo jo, greit nok det! Men jeg syns det er forkastelig å spøke med at noen du er glad i er døde! :frustrert:

Skrevet

Beklager, jeg er kanskje kynisk, men jeg syns ikke det er noe å reagere på.

Hjernen reagerer ikke umiddelbart rasjonelt når en slik side blir åpnet. Den registerer navnet og det med død og opplever sjokkeffekten. Når det går opp for en at det er tull, uansett hvor kort tid det tar, er poenget uansett oppnådd.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke kommet til å reagert med sinne.

Ikke var den makaber eller usmaklig, bare rett og slett ikke morsom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...