Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er sammen med en gutt som er herlig på alle måter, og jeg er utrolig forelska i han. Eneste som plager meg (men det plager meg veldig) er at han har veldig vanskeligheter med å både uttrykke sine følelser og takle mine følelser. F.eks. da jeg opplevde et dødsfall i familien og trengte trøst, kunne han knapt ikke holde rundt meg og prøvde å bytte tema og være morsom. Ellers har han vanskeligheter med å vise at han er glad i meg, spesielt offentlig. Og når jeg prøver å snakke om litt alvorlige ting, slår han over på andre ting. Jeg har prøvd å snakke med han om dette, men tror ikke det synker inn. Hva kan jeg gjøre?
Nelle Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er sammen med en gutt som er herlig på alle måter, og jeg er utrolig forelska i han. Eneste som plager meg (men det plager meg veldig) er at han har veldig vanskeligheter med å både uttrykke sine følelser og takle mine følelser. F.eks. da jeg opplevde et dødsfall i familien og trengte trøst, kunne han knapt ikke holde rundt meg og prøvde å bytte tema og være morsom. Ellers har han vanskeligheter med å vise at han er glad i meg, spesielt offentlig. Og når jeg prøver å snakke om litt alvorlige ting, slår han over på andre ting. Jeg har prøvd å snakke med han om dette, men tror ikke det synker inn. Hva kan jeg gjøre? ← Jeg vet ganske mye om hva man kan gjøre med akkurat dette, for jeg er vel egentlig i samme situasjon selv - med kjæresten min. Men da må du evt. registrere deg og sende meg en PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå