aline Skrevet 24. januar 2003 #21 Del Skrevet 24. januar 2003 Nå er du så besserwisser at det stinker av deg Milla! Liker ikke sånn "alt jeg gjør er det beste"-mennesker jeg, synes de er ganske sleske og ekle å ha med å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 24. januar 2003 #22 Del Skrevet 24. januar 2003 Vet du hva Milla ? Du er faktisk ikke eneherskeren over alle riktige svar og livvstils-temaer. Du klager stadig over at det er deg mot røkla og at du får masse hatmail og negative tilbakemeldinger. Hadde du sagt det du sier i mange av disse trådene face to face ? Kanskje det hadde lønt seg å moderere seg bittelittelitt ? Bare en tanke....... Konstruktiv hilsen Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. januar 2003 #23 Del Skrevet 25. januar 2003 Vel, min erfraing er at det er de som ikke så lett kan utføre Yoga som gjerne er mest sleptisk til dem. De unnskylder seg med at det for mye New Age, mystikk, dill-dall- og gidder ikke sette seg inn i hva det dreier seg om før de aviser Yoga'en helt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2003 #24 Del Skrevet 25. januar 2003 Hvor har du de erfaringene fra ? Det er da ingen som trenger å unnskylde seg fordi dem ikke har lyst til å drive med yoga. Hvet du hva Pilatestrening er ? Eller feier du det bare bort ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 25. januar 2003 #25 Del Skrevet 25. januar 2003 OBS sorry. Glemte at jeg ikke hadde logget meg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 26. januar 2003 #26 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg ber dere om å holde dere til sak og ikke person! Cassandra - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. januar 2003 #27 Del Skrevet 26. januar 2003 Hvet du hva Pilatestrening er ? Eller feier du det bare bort ? Jada jeg vet hva det er og jeg har ikke noe imot pilates som treningsform generelt- det jeg reagerte på var at noen sa at Yoga var for new age-hippie mystikk. Faktum er at Yoga kan hjelpe deg til ett helt annet fysisk stadium og gi deg ett bedre liv. Det skal man ha en viss respekt for uten å slenge om seg med at det er noe som bare hippe urbane jenter driver med for å gjøre seg interessante. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. januar 2003 #28 Del Skrevet 26. januar 2003 jepp, det er fordi jeg er lat, uvitende og ikke mestrer yoga at jeg ikke gidder mer etter 20 år. det har ikke noe med å gjøre at jeg syns jeg får mer ut av pilates at jeg foretrekker det. seffers. milla vet best. sorry, miss homansbyen, men du oppfører deg helt ufordragelig. så glad jeg ikke trenger omgås deg i det virkelige liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. januar 2003 #29 Del Skrevet 26. januar 2003 Det er ingen vits i å henge seg på alle trådene jeg har startet Ivanka. Jeg har vært her lengre enn deg og vet hvordan jeg skal takle kverulanter og folk som liker å yppe til krangel. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 27. januar 2003 #30 Del Skrevet 27. januar 2003 Blæh, for jeg er sterkere enn deg altså¨, så kom ikke å prøv deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 28. januar 2003 #31 Del Skrevet 28. januar 2003 Yoga, var det ikke det som var temaet for denne tråden?? Kan dere prøve å holde dere til tema? Dere mister vel ikke alt som heter folkeskikk fordi det er Milla sin tråd vel?? Cassandra - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. januar 2003 #32 Del Skrevet 28. januar 2003 Slettet av moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 28. januar 2003 #33 Del Skrevet 28. januar 2003 For å unngå ytteligere avsporinger og unødvendige kommentarer rettet mot enkelt brukere velger jeg å stenge tråden. Cassandra - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg