Gå til innhold

Hva er det meste du har brukt på ei jakke?

Anbefalte innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg forelsket meg i går. Gikk innom blikkbox og så nok en gang jakka jeg har sett på og tenkt "hm, den var fin" mang en gang. Men i går prøvde jeg den på, og den satt som den skulle være laget til meg!

Den er sort med hvite rute-streker og halv-lang og dødsfin figur. Har en stygg button på, men den tar jeg jo bare bort.

Men så var det prisen da; 2000,- og jeg har aldri brukt så meget på en jakk! :O

Men nå har jeg så og si bestemt meg, og med en inntekt på 5000,- annenhver uke, vær så greie å fortelle meg at dette ikke er galskap?

Hva er det meste DU har brukt på ei jakke da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er MIN neste mandag, jeg sverger ved din guds føtter :frustrert:

Skrevet

Jeg kjøper "finjakker" på Benetton, og der er ikke prisene SÅ fine at det gjør noe, men har alikvel 4 kåper der i fra, + 3 korte finjakker, og de koster fra 1000-2500 per styk, noen vil kanskje kalle meg gal som har kjøpt de jakkene på 4 år?? ;)

Ellers har jeg jo ei Bergansjakke til 3200 kr..

Synes du kan unne deg den jakken jeg, hvis du VIRKELIG har bruk for den, og du VET kommer til å bruke den mye! :)

Skrevet

Jeg har kjøpt ei ullkåpe til 2000 en gang. Eller, det er ikke helt riktig, for jeg hang den av og skulle hente den noen dager senere, men kjæresten min kjøpte den til meg............ :sjarmor:

Skrevet
Jeg har kjøpt ei ullkåpe til 2000 en gang. Eller, det er ikke helt riktig, for jeg hang den av og skulle hente den noen dager senere, men kjæresten min kjøpte den til meg............ :sjarmor:

Heldiggrisen :-O

Skrevet
Jeg kjøper "finjakker" på Benetton, og der er ikke prisene SÅ fine at det gjør noe, men har alikvel 4 kåper der i fra, + 3 korte finjakker, og de koster fra 1000-2500 per styk, noen vil kanskje kalle meg gal som har kjøpt de jakkene på 4 år?? ;)

Ellers har jeg jo ei Bergansjakke til 3200 kr..

Synes du kan unne deg den jakken jeg, hvis du VIRKELIG har bruk for den, og du VET kommer til å bruke den mye! :)

Der ser man! Jeg trenger å se andre har svidd av tusener for å ikke føle meg som en villmann selv :-)

Men den jakka/kåpa var så nydelig at jeg nesten kommer av tanken på den! Du forstår hvor pen den var? ;D Jeg har bruk for en varmere jakke som ikke er formløs og helt svart og rett ned, jau! Og jeg kommer til å bruke den til den blir grønn!

Skrevet

Akkurat funnet en super skinnjakke til 2-3000 kroner! Har såå lyst på den. Lurer på om det er verdt det, noen ganger er slike plagg noe du har i evigheter og som gjør mye for garderoben, mens billigere plagg kan bli "dyrere" med tanke på hvor mye det blir brukt. Og likt..

Kjøp jakka!;)

Skrevet

En hvit Jean Paul sommerjakke til 1800 kr, er min dyreste jakke. Etter det kommer en rød regnjakke fra Jaean Paul til 1500 kr. Jeg liker ikke engang Jean Paul lenger, så jakkene bare ligger der :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg har brukt over den summen flere ganger :Nikke:

(Men kun når jeg har hatt anledning til det. Jeg betaler alltid regninger o.l. først.)

Endret av Sprilla
Skrevet

Kjøpte meg en H2O jakke til ca 2000 i fjor. Var etter bursdagen min. Da hadde jeg fått penger i gave, og kjøpte med god samvittighet!

Skrevet

Jeg brukte en gang 3300 kr på en vinterjakke. Det er nå fire år siden, og jeg er like fornøyd. Den er klassisk, men samtidig veldig kul.

Hvis du vet at det er ei jakke du kommer til å bli glad i og bruke masse, ser jeg jeg ingen grunn til å la være og kjøpe, dersom økonomien tillater det - til tross for at det er mye penger.

Og det er ofte de dyre tingene man blir mest glad i... ;)

Skrevet

Jeg er veldig glad i jakker og kjøper det ofte..men tror jeg aldri har brukt mer enn ca 3000. Kommer nok aldri til å gjøre det heller..tror jeg. :grine:

Skrevet

Jeg kjøpte ei kåpe til 2000 for 7 år siden (det var jo mer penger da enn nå og det da..)

Nå kjøper jeg vel igrunnen ikke jakker over 6-700 så kan jeg heller kjøpe mange..

Skrevet

Goretex jakka regner jeg ikke med da... Den har man jo evig..

Skrevet

Jeg overtrakk mastercardet mitt en gang, for å kjøpe en skinnfrakk til rundt 2500,- på ett tidspunkt hvor jeg ikke hadde inntekt i det hele tatt. Har ikke angret ett sekund, bruker den masse, og den er ett av de beste kjøpene jeg har gjort, siden den egentlig var verdt over det dobbelte.

Skrevet

Da er den jakka jaggu min neste lønning :) Den er jo såpass "nøytral" at den passer inn til alle livets events hoho!

Jeg ba dem jo holde den av :rodme: 2 uker ville de holde den av, utrolig greie folk!

Skrevet

Go get it Girl!! :tommelsmil:

Det var da bra service i den butikken forresten! :)

Skrevet

Ha! Glemte å si at det meste jeg har brukt på ei jakke er ca 2500kr. :)

Skrevet
:hoppe: Bra, jo flere som kjøper dyre greier, desto bedre for meg :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...