Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere! :)

Jeg lurer på om kjærestene deres bruker noen form for hudpleieprodukter?

Kjæresten min har en dagkrem fra vita, men han bruker den relativt sjelden...

Han har normal/tørr hud med store porer rundt nesten, pannen og haken. Jeg er veldig fristet til å knipe ut hudormene fra porene ;)

Jeg har kommet med et forslag at han kan begynne å bruke hudkrem etter han barberer seg og det er ca 2 ganger i uken..

Hva ønsker dere at kjæresten deres bruker av pleieprodukter? Irriterer dere dere over hvis han ikke bruker noe som helst?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Har ikke noe spesielt ønske om at han skal pleie huden sin, nei. Tror jeg hadde fått litt spader om han hadde flere hudpleieprodukter enn meg.

Men samboeren min bruker faktisk fuktighetskrem hver dag. Fordi han blir tørr og får utslett hvis ikke. For tiden bruker han alle mine halvtomme billigkremer som jeg ikke bruker lenger. Vanligvis kjøper han det billigste han finner.

Skrevet

Min samboer har også en krem som står så fint på badehyllen, og rett skal være rett - det var vel jeg som kjøpte den til ham.... Maser om mye annet, så vet ikke om jeg orker å mase om dette også! Men han bruker solkrem i solen, da, det er det jo ikke alle menn som gjør!

Skrevet

Nei, ingenting, og han har ikke bruk for det heller. Tror faktisk de fleste kvinner bruker mye mer enn de trenger også.

Skrevet

Ja. Han bruker ansiktsvask og krem stort sett hver dag, skrubb ca. en gang i uken.

Skrevet

Ja! Jeg har kjøpt Dermalogica rens som passer huden hans, og det tror jeg han bruker hver kveld. fuktighetskrem tror jeg ikke han bruker, kanskje jeg skal tipse ham om at han burde bruke det? Solkrem bruker han om sommeren, det er jeg ganske hysterisk på :sjenert: men han vet jo selv at det er veldig smart å bruke. (men hadde kanskje glemt det hvis jeg ikke var der og maste?).

Innimellom tar jeg ansiktsspa på ham også! Tror det er morsommere for meg enn for ham ;) Han er absolutt ikke jålete, men jeg syns egentlig ikke det er spesielt jålete å rense ansiktshuden på lik linje med at man vasker resten av kroppen.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Gutter er jo så tøffe at de ikke trenger sånt dill, vettu ;)

Eksen min brukte ikke noe til vanlig, men hadde noe liggende som kan kanskje smurte på når han skulle "pynte seg"

Skrevet

:ler: han bruker ansiktskrem ja..

også pleier jeg å ta ansiktsmaske på han nå og da..han hater det..men synes det er digg innerst inne tror jeg!også er det morsomt når begge ser ut som da monsters.. :legrine:

Skrevet

Han bruker fuktighetskrem, men that's it. Han er heldig og har veldig fin hud da.

Skrevet

Kjæresten min bruker nå ansiktskrem fra biotherm hver dag, og rens en og annen gang. Han bruker også å peele huden før barbering (han kaller peeling "tøymykner") :ler:

Alt dette fordi jeg har kjøpt det til han.

Skrevet

Alt dette fordi jeg har kjøpt det til han.

Ja, det er noe med det!

Jeg også kjøpte Clinique fuktighetskrem til kjæresten min. Han likte den så godt at den ble fort tom. Mannfolk og butte fingre oppi små krukker assa! :roll:

Jeg tror gutta liker å bruke hudprodukter, de skal bare ikke innrømme det. Min gutt er for eksempel veldig glad i ting som lukter godt. Det får jeg ikke lov til å si til noen :ler:

Gjest Kanelia
Skrevet

Ja, han bruker øyekrem og dagkrem, og peeling av og til.

Det er jeg som har plukket ut produktene, men han tok faktisk initiativet til at jeg skulle gjøre det selv ;)

Skrevet

Jeg har vært borti en fyr som nesten brukte mer hudpleieprodukter enn meg og en fyr som kun hadde tannkost, tannkrem, barberhøvel og et såpestykke på badet (han brukte ikke shampo en gang!).

Nå var det faktisk den sistnevnte som hadde finest hud. Men den førstnevnte luktet mye bedre :ler:

Skrevet

Samboeren min bruker håndkrem en sjelden gag når han er tørr på hendene eller når jeg sier han skal :ler:

Ingen tørre hender får besøke der nede nei!

Skrevet

Min kjære har veldig fin hud, jeg er rent misunnelig. Ferskenhud har han, bortsett fra noen få små hudormer på nesa. Han vasker seg aldri med såpe i ansiktet, aldri noe krem eller sånt "dill" som han kaller det.

Kanskje det er derfor han har så fin hud ;)

Skrevet

Sambo bruker fuktighetskrem i ansiktet hver dag på grunn av tørr hud og psoriasis. Tror ikke han hadde gidda hvis ikke, er vel mer et nødvendig onde.

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)
Hva ønsker dere at kjæresten deres bruker av pleieprodukter? Irriterer dere dere over hvis han ikke bruker noe som helst?

min har/hadde ganske blank/fet hud med store porer noen steder i ansiktet, men han ville _ikke_ ha hudpleieprodukter! var litt femi, visstnok... ;)

etterhvert sa at han kanskje kunne tenkt seg en peelingkrem, som han kunne bruke i dusjen; det skal være kjapt og enkelt. så da fikk han en krem fra biotherm -hydra detox- som han var veldig fornøyd med.

til jul i fjor fikk han produkter for over 1000,-... han vil fortsatt ikke bruke krem i ansiktet, så han fikk peelinger og barbergelèer/-oljer.

nå har han så fin hud atte, ingen sorte ormer eller store porer :) (og jeg tror han synes det er litt gøy/godt med skikkelige produkter...)

Endret av Fruktfat
Gjest Frk Åberg
Skrevet
også pleier jeg å ta ansiktsmaske på han nå og da..han hater det..men synes det er digg innerst inne tror jeg!også er det morsomt når begge ser ut som da monsters.. :legrine:

:ler: Jeg tvang broren min til å bli med på dette da vi bodde hjemme. Tviler på at kjæresten vil gå med på det samme.

Skrevet

Sambo har en futighetskrem fra clinique som han bruker nå og da. Men han er nokså flink å smøre hendene på sommerhalvåret da han er mye ute og får tørr hud på hendene da...

Skrevet
Samboeren min bruker håndkrem en sjelden gag når han er tørr på hendene eller når jeg sier han skal :ler:

Ingen tørre hender får besøke der nede nei!

Det er nett det jeg sier til kjæresten min! Men han vil ikke, trenger ikke sånt tull sier han...! :sur: Men det er så ubehaglig når han stryker meg på innsiden av lårene så plutelig kvepper jeg av at noe stikker! :grine: Han har utrolig tørre hender, òg flisete negler...!

Han bruker ingenting hudpleie..., eller nå faktisk så har han fått prøvd en fuktkrem som han har begynt å bruke etter barbering..., men det er Garnier!? Jeg hater sånne produkter og det å se at kjæresten min putter sånn på huden får meg til å grøsse, òg oppfordrer han hele tiden til å kjøpe noe med bedre kvalitet! Men neida, kan ikke sløse med peng.

Ikke bruker han solkrem heller...! :overrasket: Han gjorde det en syden tur da jeg kjæfta på han å sa at han skulle tenke på sist tur...!, da ble han nemlig så brent at vi måtte på apotek i nød!, det ble ikke noe mer sol den uken, òg det var bare andre dagen...! :overrasket:

Men har han lært av det? Næææææh! :ler: Gutter altså...! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...