FashionySara Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 ser at den er veldig liten..altså platen..jeg har ganske tykt hår..og redd det kan ta sinnsykt mye tid..hun frisøren jeg snakket med visste bokstaveligtalt ingenting..og jeg kunne mer enn henne.. Har man noe byttrett på nikita når det gjelder slike ting?har ikke åpnet boksen og har kvittering..glemte selvfølgelig å spørre..bare rev den med meg da hun var så dum med opplysninger at jeg ble irritert.uff. har størrelsen på platen noe å si?
Little sister Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Vil nesten tro at en rettetang med litt bredde får gjort jobben bedre. Ser på Lookfantastic at de har en med bred rettetang som passer for tykt hår. Og en tynnere for tynt/fint hår.
FashionySara Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 np ringte jeg..men de bytter visst ikke..jeg kunne sende inn et KLAGEBREV ..og "søke" om gavekort... ..men alt det der orker jeg ikke..er joikke akkurat klage..vil bare deponere..kjøpe den 17:22..nåm er klokken 18:48! kjipt.
Gjest Tanita Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Selg den på finn.no eller noe? Jeg har en smal ghd-rettetang og er kjempefornøyd - ble overrasket da jeg fikk den tilsendt og så hvor smal den er, hadde forestilt meg at den var bredere men den fungerer kjempefint! Jeg tror det er enklere å få et fint resultat med en smal enn en bred rettetang.
FashionySara Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2006 Selg den på finn.no eller noe? Jeg har en smal ghd-rettetang og er kjempefornøyd - ble overrasket da jeg fikk den tilsendt og så hvor smal den er, hadde forestilt meg at den var bredere men den fungerer kjempefint! Jeg tror det er enklere å få et fint resultat med en smal enn en bred rettetang. ← tror ikke miner ghd?...wigo står det på den.. men liten tar velmye lengre tid...tror jeg skal prøve den..hvis den ikke funker..skriver jeg et klagebrev..for hun frisøren visste jo søren meg ingenting.."ja det kan den"..så spør jeg.."hva er forskjellen på den dere selger til 600 og den naboen deres selger til 1400"..> "det veit jeg ikke".. spørsmål fra meg igjen..:" hvorfor har dere ikke den gamle igjen..har denne fått noen nye funksjoner.." .."det har den sikkert.."..jaddaaa..
FashionySara Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2006 tror ikke miner ghd?...wigo står det på den.. men liten tar velmye lengre tid...tror jeg skal prøve den..hvis den ikke funker..skriver jeg et klagebrev..for hun frisøren visste jo søren meg ingenting.."ja det kan den"..så spør jeg.."hva er forskjellen på den dere selger til 600 og den naboen deres selger til 1400"..> "det veit jeg ikke".. spørsmål fra meg igjen..:" hvorfor har dere ikke den gamle igjen..har denne fått noen nye funksjoner.." .."det har den sikkert.."..jaddaaa.. ← også må det nevnes at hun hadde ekstremt dårlig ånde...og så ut som en narkoman på håret..dårlig dag antar jeg
Gjest Tanita Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Hm, da hadde jeg ikke kjøpt av henne - for en må få ordentlige svar når man handler. Men du har jo bytterett så lenge den er ubrukt.
FashionySara Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2006 Hm, da hadde jeg ikke kjøpt av henne - for en må få ordentlige svar når man handler. Men du har jo bytterett så lenge den er ubrukt. ← nei jeg har ikke det..hun sa at de tikke var vanlig praksis hos dem..når jeg ringte..hvis man skulle bytte.måtte man skrive klagebrev..altså en type reklamasjon..noe dette ikke er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå