Gå til innhold

Gode råd er dyre.. eller kanskje ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg lurer på følgende: Alle disse råd og vink som det blir referert til her inne, feks at man bør vente to døgn mellom hvert samleie pga spermkvalitet, finnes det noen internettsider der slikt står samlet?

Jeg er så utålmodig at jeg synes to døgn er fryktelig lenge... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke er noe galt med dere kan dere vel ha sex hver dag. :)

Bare pass deg for hvilke råd du følger. Det er flere kjærringråd ute og går som ikke er bra i det hele tatt.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Ville ta mye av det som skrives her på KG med en stooor klype salt.

Jeg leser feks ofte innlegg hvor folk gir råd innen feks karriere, økonomi, etc uten å ha peil. Det gjelder nok garantert også denne delen av forumet.

Re kvaliteten på sex, etc, spurte jeg GU om det. Han sa vi kunne ha sex akkurat når vi ville, og det ville være like bra. Vi kunne ha hver dag, annen hver eller hver tredje dag for den saks skyld.. Mitt spørsmål om sædkvalitet bare lo han av.

Men på den annen måte, er det jo godt mulig han tar feil. Det er jo ingen som vet alt ;)

Skrevet
Re kvaliteten på sex, etc, spurte jeg GU om det.

Du spurte en gynekologisk undersøkelse om kvaliteten på sexen ja :ler:

Neida, jeg mener ikke å være stygg, og skjønner at du spurte den legen som utførte GU om KVANTITETEN på sex'en, antakeligvis :) Hyppighet, ikke kvalitet... god sex er jo alltid et gode, for nytelsen om ikke annet...

Gjest Cosmic Girl
Skrevet
Du spurte en gynekologisk undersøkelse om kvaliteten på sexen ja  :ler:

Neida, jeg mener ikke å være stygg, og skjønner at du spurte den legen som utførte GU om KVANTITETEN på sex'en, antakeligvis :) Hyppighet, ikke kvalitet... god sex er jo alltid et gode, for nytelsen om ikke annet...

:hoho::hoho: . Den var litt sløv av meg. Ser for meg at jeg spør GU'n min om kvaliteten på sex. Uff, så flaut det hadde vært :rodme:

Jeg spurte selvfølgelig om kvaliteten på sæden, ikke sexen.. Om den ble bedre/dårligere etter hvor ofte man har sex

Skrevet

Med mindre mannen har fått påvist dårlig kvalitet, kan man ha sex så ofte man vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...