Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #1 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei.. Jeg har kjøpt meg to nye jeans med litt stretch.. Og de viste seg begge å bli utrolig slarkete etter kun minutter på..!! Nytter det å krympe dem i tørketrommel eller lignende (er self. også åpen for andre metoder), eller risikerer jeg bare å ødelegge dem helt, da? På forhånd takk for alle evt tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 11. oktober 2006 #2 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det funker kanskje der og da, men på sikt vil det ødelegge stretchen og gjøre den enda slappere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 11. oktober 2006 #3 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du kan prøve å vaske de på høyere temperatur i vaskemaskina. Du kan godt nevne hva slags merke disse jeansene er så vi andre kan dra nytte av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #4 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du kan godt nevne hva slags merke disse jeansene er så vi andre kan dra nytte av det ← Det skulle jeg svært gjerne gjort.. Men de har ingen "merker" på seg.. Og jeg husker ikke en gang hvilken butikk de var kjøpt i.. (jeg var på skikkelig "raid" og rev self av alle merkelappene med en gang jeg kom hjem.. det må jeg lærer meg å ikke gjøre, tror jeg.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. oktober 2006 #5 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det hjelper nok på kort sikt. Men etter å ha hatt de på en stund vider de seg bare ut igjen. Også risikerer du at de blir kortere også. Strtechbukser er no herk. Og selv om jeg lover meg selv, 'aldri mer' går jeg på gang etter gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. oktober 2006 #6 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det skulle jeg svært gjerne gjort.. Men de har ingen "merker" på seg.. Og jeg husker ikke en gang hvilken butikk de var kjøpt i.. (jeg var på skikkelig "raid" og rev self av alle merkelappene med en gang jeg kom hjem.. det må jeg lærer meg å ikke gjøre, tror jeg.. ) ← Her er alle merkelapper på til jeg er heelt sikker på at det ikke skal leveres tilbake. Men det hjelper ikke med sånne bukser; kan jo ikke gå rundt med merkelapper i timesvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 11. oktober 2006 #7 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det er problemet med absolutt alle stretch jeans. Har et par nye replay som er vaska noen få ganger. Aldri trommel. Etter et par timer sagger de. Veldig dumt at det er slik. Har prøvd å koke ei annen bukse. (Vb buksa fra i fjor) Hjalp ikke det døyt. Dette var ingen trøst, men slik er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristessa Skrevet 11. oktober 2006 #8 Del Skrevet 11. oktober 2006 Sorry mac, det går dessverre ikke. Den kan bli passe i to minutter, så er det tilbake til slask. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #9 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det skulle jeg svært gjerne gjort.. Men de har ingen "merker" på seg.. Og jeg husker ikke en gang hvilken butikk de var kjøpt i.. (jeg var på skikkelig "raid" og rev self av alle merkelappene med en gang jeg kom hjem.. det må jeg lærer meg å ikke gjøre, tror jeg.. ) ← Ta en kikk på merkene inni buksa da....eller bak på rumpa. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #10 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det funker ikke å krympe stretchjeans nei, man må kjøpe de for små for at de skal bli passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå