Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2003 #1 Skrevet 22. januar 2003 Jeg er gravid i 17. uke og har mer kviser nå, enn jeg hadde på det verste i puberteten :x Men det er tydeligvis ikke nok med ansiktet; nå har jeg kviser på halsen, på ørene, nakken(i hårfestet) og på brystkassa hvor jeg forøvrig har en hel haug av røde nupper også. Kan glemme å gå med en utringet genser/topp. Det ser så stygt ut. Har i tillegg fått fryktelig tørr hud i ansiktet som flasser av :evil: Huff, dette ble sutrete innlegg. Jeg er jo lykkelig for at jeg skal ha et lite nurk, men.. Er det noen som har et tips om hvordan jeg kan få bukt med kvisene og om noen vet om en god ansiktskrem?
Nala Skrevet 22. januar 2003 #2 Skrevet 22. januar 2003 Hormonene er ikke like greie bestandig, nei. Hmmm, hvordan få bukt med kvisene? Vel, min hud forandret seg også under graviditeten. Det jeg gjorde var å unne meg noen timer hos hudpleier :D Litt luksus fortjener man når man tasser rundt med et lite menneske i magen, spør du meg. Hudpleieren anbefalte noen kjempegode produkter (litt fra Decleor og noe MD Formulations) som var tilpasset min hud der og da. Og så var det jo SKJØNT med behandlinga da :blunke: Dette koster så klart, men hvis du har råd anbefaler jeg det. Har du bursdag under svangerskapet kan du feks ønske deg dette i gave. Time hos hudpleier eller lignend eer også et suprt tips til barselgave fra pappaen. Gi et lite hint... Nei, var kanskje ikke mye hjelp i meg. Eller forresten, drikk mye mye vann. Bakdelen er at man må ofte på do (noe man vel egentlig ikke trenger med en liten en som presser på blæra), men det hjelper. Lykke til!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. januar 2003 #3 Skrevet 22. januar 2003 Time hos hudpleier er nok det du må ordne, men jeg skal også nevne at mange gravide sliter med kviser gjennom hele svagerskapet og lenge etterpå også. Iom. at dette er pga. graviditet er det ikke sikkert at hudpleien vil ha like god effekt. Milla
anka Skrevet 22. januar 2003 #4 Skrevet 22. januar 2003 Herregud jeg også!!!!!!!!!! De bare popper opp!!!! Æsj noe forbanna drit. Har endel på brøstkassa jeg og. Men, men det går vel bort engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå