Tuddelidu Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Disse vertikale plaststengene i sidene på bh'er - hva slags funksjon har de? For en ukes tid siden var jeg på la lina for første gang, og gikk selvsagt derfra med bh'er som er mye trangere enn de gamle (fra 85D til 70H ), og de plaststengene stikker inn i siden på meg både oppe og nede, så ille at jeg fremdeles er rød om morgenen, og da har jeg jo ikke hatt bh'en på meg siden kvelden før. Det er også veldig vondt å ta på igjen bh'en etter så lang tid uten. Så, det jeg lurer på er; Kan jeg bare ta ut disse, eller er det en god grunn til at de er der?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Tror meninga er at ikke bhen skal gå inn i valken... Det gjør ihvertfall mine når jeg ikke har sånn plaststang... Men jeg ville ihvertfall prøvd, for ingenting er så ulekkert som gnagsår etter bhen...
Tuddelidu Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Men det er jo enda verre når stanga går inn i valken da - det er VONDT! Og nei, bh-gnagsår hørtes ikke spesielt lekkert ut... Men disse bh'ene koster jo endel, så litt kjedelig å ta de ut for så å finne ut at det ikke ble noe bra likevel...
Catzy Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Tror kanskje 85->70 var en størrelse for mye. Kanskje du kan prøve noen i 75, slik at du ikke kjøper flere som er helt feil. De du har kjøpt er du nok stuck med. Men det finnes jo sånne bh-forlengere i et par av kjedebutikkene. Da får du litt mer å gå på i omkrets. Mulig bh'en vil sitte litt rart, men det kan kanskje være en rimelig løsning på problemet ditt nå.
Tuddelidu Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Neei, rent bortsett fra det sitter de som støpt, og jeg er kjempefornøyd! Har en i 75 også, og den er litt for stor. Prøvde de samme bh'ene i 75 der også, og både jeg og hun som hjalp meg syntes 70 så og kjentes bedre ut. Jeg har forresten noen bh'er i 85 som gjør akkurat det samme, så det kan ikke være fordi den er for trang. Endret 11. oktober 2006 av Tuddelidu
Kayli Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har tatt ut stengene noen ganger pga gnagsår, men det har vært på billige BHer. Har vært helt greie å bruke etterpå.
CheapChampagne Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Det finnes sånne forlengere som man hekter på hempene bak sånn at omkretsen øker. Kanskje det hjelper? Får kjøpt på Lindex iallefall
Skravla Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Ring LaLina og hør hva de anbefaler der.
Millis Skrevet 11. oktober 2006 #9 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg kan tenke meg at stengene er der for at ikke bhen skal krølle seg sammen i sidene men holde seg rett helt rundt. Hvis de er så utrolig vonde - ville jeg tatt dem ut jeg.
Gjest Kitten Skrevet 12. oktober 2006 #11 Skrevet 12. oktober 2006 BHen går seg som regel til etter litt bruk, men de plaststengene på siden er jeg ukjent med... Jeg kjøper bare BHer fra Lalina selv, men har ikke sett noen ekstra stenger? Men på Lindex får du kjøpt sånn forlenger som jeg ser er nevnt over her, kan være greit i starten. Jeg pleier å bruke mykere og slappere BHer hvis jeg bare skal slappe av hjemme..
Malama Skrevet 12. oktober 2006 #12 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har aldri vært borti en bh med pløaststenger i siden, mine har ingen andre stenger enn bare bøylen, så dette har jeg dessverre ikke helt peiling på. Men ettersom alle mine er uten, så kan de da umulig være obligastoriske... Men greit å høre med butikken kanskje, dette er jo en butikk med god service, så det må jo være mulig å spørre dem...
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2006 #13 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Slik har jeg det og. Men stengene er vel av metall, ikke plast? Var ganske plaget etter mine første BH-er fra La Lina, og gikk tilbake til Line for å klage. Hun forklarte meg at det har noe med kroppsfasongen å gjøre, oa, og at det bare skjer med noen. Etterhvert har huden blitt herdet, og nå gnager det ikke lenger. Endret 12. oktober 2006 av Pax
Tuddelidu Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 12. oktober 2006 Nå vet jeg egentlig ikke hva disse stengene er, men på de andre jeg har er de laget av plast. Skal ikke påstå at det frister så mye å la det gå til huden blir herdet, men... Jeg får høre med dem
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2006 #15 Skrevet 12. oktober 2006 Men puppene ser jo fantastiske ut.
Tuddelidu Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 12. oktober 2006 Men puppene ser jo fantastiske ut. ← Jepp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå