Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må vel være den siste i verden som har tenkt å kjøpe disse filmene, regner med at de fleste Ringenes herre fans har dem i hylla allerede. Men ihvertfall leter jeg etter en samleboks med alle tre filmene til en overkommelig pris. Helst også en utvidet versjon der det er bra bonusmateriell med. Altså, det MÅ ikke være samleboks, men alle tre filmene må være i samme versjon, hvis dere skjønner. Noen som kan hjelpe? Og ja, det må være fra en norsk butikk/nettbutikk, liker ikke å bestille fra utlandet.

Blir veldig glad for tips. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du bare vil ha norske nettbutikker, men vil alikevel anbefale www.play.com

De holder til i england, og yter meget god service, gode priser, og sender DVD'er en og en så du kommer unna tollen.

Jeg har bare god erfaring med dem, har hatt dvd'ene innen 2 uker, en gang har det skjedd at dvd'en ikke kom frem (men den ble sendt til frankrike, og jeg hadde nettopp flyttet) men fikk pengene igjen på den.

Anbefaler deg å sjekke ut websiden og prisene de har!

Skrevet
Men kan jeg få norsk tekst på dem da? :sjenert:

det vet jeg faktisk ikke, det må du nesten sjekke opp. PLeier å stå slik info om filmen på play.com, når du trykker inn på den!

Men skal du ha norsk tekst kan det tenkes du må kjøpe i norge ja :)

Skrevet

Her var den billigste jeg fant. CDON Den er med norsk tekst, men med svensk omslag...

Skrevet

Jeg har extended-utgaven av alle tre. De har penere omslag (synes jeg), også er det jo helt sykt mye ekstramateriale... :sikle:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Hvis du vil ha norsk tekst må du nesten kjøpe de i skandianavia.

Ellers er extended-utgaven å anbefalle hvis du er interesert i mer en bare filmen i seg selv.

Jeg har den første filmen i theatrical version i tillegg til alle tre i extended. Den første filmen er så koselig. :)

Skrevet

Fant omsider en samleboks på platekompaniet, denne, men det ser ikke ut som om det er norske undertekster? Eller er jeg bare treig her nå? Vil gjerne ha extended utgaven ja. Fant den samme boksen her og der står det at den er tekstet på norsk også. Skal man virkelig måtte betale 400 kr mer bare for å få norsk tekst? :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...