Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 http://www.aftenposten.no/forbruker/bolig/...icle1491036.ece Tror du han kan ha rett?
Gjest niomi Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Nei, tror ikke det, jeg. Med mindre man plutselig får et kjempehopp i renta, noe jeg tviler sterkt på, da styringsrenta føres med hard hånd... Man snakker jo om boligkrakket i USA, det er i realiteten ikke noe krakk, men boligprisene har stoppet opp. Så en reportasje med analytiker i USA, og han mente at prisene antagelig ville stå rimelig bom stille i noen år før de begynner å stige igjen. Mulig at prisene også her i landet stagnerer etterhvert. Er jo totalt bonanza for tida, spesielt i bykjernene i de store byene.
Caramba Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Det kommer an på tilbud og etterspørsel, pluss renter og arbeidsledighet. I pressområdene i de store byene, feks populære bydeler i Oslo så tror jeg det skal litt til før det blir særlig fall i prisene. "Alle" vil bo sentralt. Det bygges veldig mye rett utenfor bykjernene og dette kan på sikt presse ned prisene i de områdene. Jeg synes det er utrolig mange stygge nybygg i Oslo. Trange leiligheter med billige løsninger på minst mulig plass. Sånne kan nok bli vanskeligere å selge etterhvert fordi de i utganspunktet er veldig dyre og ganske kiipe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå