Gå til innhold

Hvor lang tid tar d for deg å bli sammen med noen?

genacvale

Anbefalte innlegg

Nøler han for lenge tenker jeg at han ikke er så veldig interessert... Når det har gått en stund må han klare å ta et standpunkt - ja eller nei. Skjønner at du er frustrert. Det er det verste av alt å bli holdt på gress. Har vært der en stund selv, dog innerst inne visst at det er håpløst... :tristbla:

Ja, enig i det. All selvtillit forsvinner... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK. Heldig du!  :) Jeg har truffet en mann jeg synes er helt topp, og vi har meget god kjemi på alle plan. Han sier han også synes det. Men han må ha litt space innimellom for å ta tingene i etapper. Veldig seriøs, virker det som. Jeg har bare lyst til å si jeg er dødsforelsket, og kan ikke vi være kjærester?! Nå! Blir kokiliko, jeg. Hvorfor nøle? Hvorfor vente? Hvis du hadde truffet en sånn en? Hva hadde du tenkt?

Hmmm samme her egentlig (har vel flørta i en mnd), hva gjør man i en sånn situasjon? Bare her har jeg kjent ham i 2 år, så det verste som kan skje om jeg spør ham rett ut, er et "Nei" etterfulgt av et ødelagt vennskap... :sjenert: og sånt er jeg veldig redd for, er generelt redd for å drite meg ut... Noen tips??

Første uken så vi hverandre fire dager og han sendte melding hver dag. Andre uken så vi hverandre to ganger. Mellom disse to gangene sa han at han måtte "tenke" litt, men at det var på en positiv måte. Da jeg sa det var OK, kom han på banen igjen, og kom innom meg en kveld der han igjen fortalte hvor positivt alt er. Vi har hatt middager sammen, gått tur og overnatting inkl. sex. Nå er det taust fra hans side. Regner med han "tenker". Det tar nesten livet av meg. Får ikke gjort noe, får ikke spist eller sover.... :(

Oj har dere hatt sex så er det ganske alvorlig i utgangspunktet! :overrasket: Rart at han avslo et forhold :(

Endret av genacvale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ny vri: Hvordan vet man at man ER sammen?? Det er så uklare overganger... Huff. Fins det noen klare "tegn"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_studine_*
Første uken så vi hverandre fire dager og han sendte melding hver dag. Andre uken så vi hverandre to ganger. Mellom disse to gangene sa han at han måtte "tenke" litt, men at det var på en positiv måte. Da jeg sa det var OK, kom han på banen igjen, og kom innom meg en kveld der han igjen fortalte hvor positivt alt er. Vi har hatt middager sammen, gått tur og overnatting inkl. sex. Nå er det taust fra hans side. Regner med han "tenker". Det tar nesten livet av meg. Får ikke gjort noe, får ikke spist eller sover.... :(

Dette er så å si akkurat samme situasjon som jeg er i nå... måtte nesten le da jeg så det du hadde skrevet; det var som om jeg skulle ha skrevet det selv:) Så da er vi ihvertfall to i samme båt...

Men han tar heldigvis kontakt med meg, vi har hatt kontakt mer eller mindre hver dag.. men han er veldig opptatt denne perioden og det er jeg også, så vi får ikke sett hverandre veldig ofte. Men jeg føler at det blir veldig på hans premisser, og det irriterer meg! Samtidig som jeg ikke føler at jeg har så mye jeg skulle sagt, ettersom vi tross alt er veldig opptatt nå begge to... jeg kan jo kanskje se det an hvordan det blir etter jul; hvis vi er like opptatte da så er vi kanskje ikke meant to be...

Har du hørt noe fra ham igjen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så å si akkurat samme situasjon som jeg er i nå... måtte nesten le da jeg så det du hadde skrevet; det var som om jeg skulle ha skrevet det selv:) Så da er vi ihvertfall to i samme båt...

Men han tar heldigvis kontakt med meg, vi har hatt kontakt mer eller mindre hver dag.. men han er veldig opptatt denne perioden og det er jeg også, så vi får ikke sett hverandre veldig ofte. Men jeg føler at det blir veldig på hans premisser, og det irriterer meg! Samtidig som jeg ikke føler at jeg har så mye jeg skulle sagt, ettersom vi tross alt er veldig opptatt nå begge to... jeg kan jo kanskje se det an hvordan det blir etter jul; hvis vi er like opptatte da så er vi kanskje ikke meant to be...

Har du hørt noe fra ham igjen eller?

Han tar heldigvis kontakt med deg? Om han pluttselig bare kuttet kontakten, hva hadde det sagt om han da? "INGEN" gjør det :ler: Det er extremt uvanlig i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_studine_*
Han tar heldigvis kontakt med deg? Om han pluttselig bare kuttet kontakten, hva hadde det sagt om han da? "INGEN" gjør det :ler: Det er extremt uvanlig i så fall.

Var ikke ment på den måten... mente at vi fortsatt har det kjempefint, og at ting bare blir bedre og bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid det tar for meg å bli sammen med noen? Alt fra 1 måned til 4 måneder, sånn ca.

første kjæresten min tok det vel en 4 måneder eller noe ... var venner en god stund først, og ble gradvis kjærester ...

Andre kjæresten ca det samme, men det tok vel 1 måned eller noe ...

Tredje kjæresten hadde jeg noe på gang med i nesten et halvt år før vi ble offisielt sammen (vi bodde i forskjellige byer før vi ble sammen.)

Så det varier :)

Ny vri: Hvordan vet man at man ER sammen?? Det er så uklare overganger... Huff. Fins det noen klare "tegn"?

Det er ikke så lett å vite, iallfall ikke når man er kommet over alderen der man får vennene til å spørre den andre personen, eller man spør selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og dama møttes på nett. Det første halvåret hatet hun meg, det neste halvåret var jeg ok, og de to siste mnd var alt bare lykke. Så kom hun nedover og flyttet inn. To tre uker etter det ble vi i lag. Og etter tre uker forlovet vi oss. Så nå må vi bare spare penger til bryllupet. Mulig hus kommer først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen flørtet i flere måneder vi.

Det var vel meg det sto på, men når jeg først kom i siget var jeg ikke til å stoppe.

Glidende overgang her og om når vi ble sammen. Vi vet ikke helt. Det skjedde så gradvis.

Tror aldri det ble noe tema egentlig før etter et års tid når vi begynte å lure på når vi hadde jubileum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_studine_*

Åh.. jeg blir så frustrert! Har hatt noe på gang med en gutt i et par måneders tid nå.. og vi har det hyggelig sammen osv.. Men jeg føler meg så usikker på hvor han står! Tror det egentlig bunner i min egen usikkerhet for å bli såret...

Vi har tross alt hatt kontakt hver dag disse to månedene, og han sier han liker meg osv. Men jeg vet ikke om han kan tenke seg et forhold med meg. Har lyst til å hinte litt om dette, men samtidig så har jeg ikke lyst til å skremme ham bort ved å ta opp noe sånt heller. Er kanskje greit å la ting gå sin gang?

Noen som har synspunkter på dette?

Hvordan vet man at en gutt er seriøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. jeg blir så frustrert! Har hatt noe på gang med en gutt i et par måneders tid nå.. og vi har det hyggelig sammen osv.. Men jeg føler meg så usikker på hvor han står! Tror det egentlig bunner i min egen usikkerhet for å bli såret...

Vi har tross alt hatt kontakt hver dag disse to månedene, og han sier han liker meg osv. Men jeg vet ikke om han kan tenke seg et forhold med meg. Har lyst til å hinte litt om dette, men samtidig så har jeg ikke lyst til å skremme ham bort ved å ta opp noe sånt heller. Er kanskje greit å la ting gå sin gang?

Noen som har synspunkter på dette?

Hvordan vet man at en gutt er seriøs?

Ligner endel på min situasjon dette her da... Er så redd for å bli skuffa! Men hvis fyren har virkelig prøvd å hjelpe deg i en vanskelig situasjon, hvis han er en du kan prate med om alt og hvis han er ordentlig glad i deg, da er han seriøs etter min mening ;)

Tråden er stengt pga. spam. Mette Admin

Endret av Mette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...