Gå til innhold

Hvor lang tid tar d for deg å bli sammen med noen?

genacvale

Anbefalte innlegg

Gjest squeeky

Har ikke møtt en som har nølt....Kanskje jeg er heldig sånn...men jeg merker ekstremt fort om vi "klikker" eller ikke. Kjenner jeg ikke kjemien med en gang, så føler jeg heller ikke for å bli bedre kjent med ham....

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke møtt en som har nølt....Kanskje jeg er heldig sånn...men jeg merker ekstremt fort om vi "klikker" eller ikke. Kjenner jeg ikke kjemien med en gang, så føler jeg heller ikke for å bli bedre kjent med ham....

;)

OK. Heldig du! :) Jeg har truffet en mann jeg synes er helt topp, og vi har meget god kjemi på alle plan. Han sier han også synes det. Men han må ha litt space innimellom for å ta tingene i etapper. Veldig seriøs, virker det som. Jeg har bare lyst til å si jeg er dødsforelsket, og kan ikke vi være kjærester?! Nå! Blir kokiliko, jeg. Hvorfor nøle? Hvorfor vente? Hvis du hadde truffet en sånn en? Hva hadde du tenkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest squeeky
OK. Heldig du!  Jeg har truffet en mann jeg synes er helt topp, og vi har meget god kjemi på alle plan. Han sier han også synes det. Men han må ha litt space innimellom for å ta tingene i etapper. Veldig seriøs, virker det som. Jeg har bare lyst til å si jeg er dødsforelsket, og kan ikke vi være kjærester?! Nå! Blir kokiliko, jeg. Hvorfor nøle? Hvorfor vente? Hvis du hadde truffet en sånn en? Hva hadde du tenkt?

Jeg traff ham jeg...det er han som er samboeren min i dag ;) Høy, mørk og kjekk....litt kostbar var jeg i begynnelsen da...lot ham bli skikkelig nysgjerrig på meg. Og etter et par uker med dating, trådde jeg til og kastet meg over ham og kysset ham så hardt og intenst at han ikke visste hvor han var etterpå :sjarmor: Så satte jeg meg tilbake og latet som om ingenting hadde skjedd....det tok ikke lang tid før han krevde mere, og ville at jeg skulle være damen hans :sjarmor:

Poenget mitt er: Om du vet hva du føler, så kast deg inn i det med all den lidenskap en forelsket kvinne kan gi!!! Det at dere er kjærester betyr ikke at dere må hoppe inn i noe megaseriøst med en gang, om det er det han er bekymret for. Det er bare det å vite at dere skal være tro mot hverandre, at dere vet hvor dere står.

Så HOPP i det jenta mi; Det er kick uten like :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff ham jeg...det er han som er samboeren min i dag ;)  Høy, mørk og kjekk....litt kostbar var jeg i begynnelsen da...lot ham bli skikkelig nysgjerrig på meg. Og etter et par uker med dating, trådde jeg til og kastet meg over ham og kysset ham så hardt og intenst at han ikke visste hvor han var etterpå :sjarmor:  Så satte jeg meg tilbake og latet som om ingenting hadde skjedd....det tok ikke lang tid før han krevde mere, og ville at jeg skulle være damen hans :sjarmor:

Poenget mitt er: Om du vet hva du føler, så kast deg inn i det med all den lidenskap en forelsket kvinne kan gi!!! Det at dere er kjærester betyr ikke at dere må hoppe inn i noe megaseriøst med en gang, om det er det han er bekymret for. Det er bare det å vite at dere skal være tro mot hverandre, at dere vet hvor dere står.

Så HOPP i det jenta mi; Det er kick uten like :klem:

Juhuuuu! Det skal jeg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt an på hvor fort jeg faller for personen i kombinasjon med hvor for han faller for meg. Blir jeg forelska med en gang og han er det også, så holder jeg ikke akkurat igjen. men ofte tar det mange mnd før jeg får de følelsene for han, og da kan det ta tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så spennende :hoppe:

Holde oss oppdatert nå da :)

Litt overmodig her i går... Har ikke tatt kontakt med ham ennå, og har heller ikke hørt noe fra ham :grine: Angsten har tatt meg igjen! Det som koker i hodet mitt i dag er at han ikke kontakter meg fordi han ikke liker meg lenger, og jeg vil bare gjøre det verre ved å "mase".... :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte har du kontakt med han i snitt da? Hver dg? Annehver dag?

Første uken så vi hverandre fire dager og han sendte melding hver dag. Andre uken så vi hverandre to ganger. Mellom disse to gangene sa han at han måtte "tenke" litt, men at det var på en positiv måte. Da jeg sa det var OK, kom han på banen igjen, og kom innom meg en kveld der han igjen fortalte hvor positivt alt er. Vi har hatt middager sammen, gått tur og overnatting inkl. sex. Nå er det taust fra hans side. Regner med han "tenker". Det tar nesten livet av meg. Får ikke gjort noe, får ikke spist eller sover.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest squeeky

:klem:

Du må bare finne frem løvinnen i deg :) Ta frem alt motet du har og si rett ut hva du vil. Om han ikke vil det samme, så kan han ha det så godt :sur:

Det går bra skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex begynte vi forholdsvis raskt med etter vi møtte hverandre (i ettertid mener jeg det var FOR raskt, men gjort er gjort…), men samleie drøyde til vi hadde vært sammen ca et år. Var i 20 årene begge to.

Er det forskjell på sex og samleie? :ler:

godt å høre at det tar tid for noen... har vært på dealern med en fyr i fire-fem måneder og det er ganske frustrerende å ikke helt vite hva som skjer.. :frustrert: he he

Samme her, har holdt på i snart en mnd... Og nå virker det som om han unngår meg! Leker han kostbar? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frustrert
Er det forskjell på sex og samleie?  :ler:

Samme her, har holdt på i snart en mnd... Og nå virker det som om han unngår meg! Leker han kostbar?  :klø:

1. Sex er alt fra heftig klinings til samleie, samleie er bare samleie! Så ja det er en forskjell...

2. én måned er da ingenting!!! Men, mitt inntrykk er at gutter ikke vet hva det vil si å være kostbar... Enten så unngår han deg, eller så er han usikker - enten på hva han vil eller hva du vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å ha et sexliv uten at / før man er sammen??  :overrasket:

Eh? Seriøst?

Jeg har stort sett vært elskerinne med kjærestene mine lenge før vi ble kjærester.

Man møtes, man har bra sex, man møtes igjen for bra sex og begynner å gjøre andre ting sammen enn å ha bra sex fordi man også trives i hverandres selskap - og vips, så er man forelsket, så er man samboere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Du må bare finne frem løvinnen i deg :)  Ta frem alt motet du har og si rett ut hva du vil. Om han ikke vil det samme, så kan han ha det så godt :sur:

Det går bra skal du se :klem:

Vel. Dette prøvde jeg. Sa hva jeg ville, men den gikk ikke du. Nå prøver han å oppdra meg til tålmodighet! Han liker meg helt klart, vil vi skal treffes, men han trenger tid på å bli trygg på sine følelser. Så jeg må jo bare prøve å slappe av, noe jeg er serdeles dårlig på :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest squeeky
Vel. Dette prøvde jeg. Sa hva jeg ville, men den gikk ikke du. Nå prøver han å oppdra meg til tålmodighet! Han liker meg helt klart, vil vi skal treffes, men han trenger tid på å bli trygg på sine følelser. Så jeg må jo bare prøve å slappe av, noe jeg er serdeles dårlig på

Hmmm....med min tålmodighet så hadde jeg sagt: "Kom tilbake når du er klar for å satse på en digg jente *meg selvsagt*" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmmm....med min tålmodighet så hadde jeg sagt: "Kom tilbake når du er klar for å satse på en digg jente *meg selvsagt*"    :ler:

Men hadde du turt det? Da slipper du jo ham helt, og du vet, ute av øye, ute av sinn...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest squeeky

Vet du? Det hadde jeg gjort...for hadde han virkelig ville hatt meg, så hadde ikke han orket tanken på at JEG skulle være ute av øye og sinn :sjarmor:

Nok av beilere der ute; Og vil han ikke ha meg, så var han jo ikke riktig i utgangspunktet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva om han nøler? Gir du ham valget, eller lider du gjennom "tålmodig" venting?  ;) Spør fordi jeg selv er en enten-eller-person... Blir splitter gal, snart, skjønner du.

Nøler han for lenge tenker jeg at han ikke er så veldig interessert... Når det har gått en stund må han klare å ta et standpunkt - ja eller nei. Skjønner at du er frustrert. Det er det verste av alt å bli holdt på gress. Har vært der en stund selv, dog innerst inne visst at det er håpløst... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du? Det hadde jeg gjort...for hadde han virkelig ville hatt meg, så hadde ikke han orket tanken på at JEG skulle være ute av øye og sinn :sjarmor:

Nok av beilere der ute; Og vil han ikke ha meg, så var han jo ikke riktig i utgangspunktet ;)

Vel. Mannen vil ha meg. Han vil bare vente med å formalisere for mye, han mener vi skal bli kjent og finne ut hvilke premisser vi skal bygge forholdet på - før vi plutselig sitter i middagsselskap hos foreldrene mine, liksom... Jeg er sannsynligvis bare engstelig og litt irrasjonelt utålmodig muligens? :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...