genacvale Skrevet 11. oktober 2006 #1 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja, altså... Spørsmålet er om hvor lang tid folk her bruker fra de blir kjent med en person, til de blir sammen? Hva mener dere er best, ta det fort eller sakte? Ble inspirert til å skrive dette innlegget etter å ha lest en 1.date som endte med sex... Venninna mi bruker under en mnd på å bli sammen... Og hun har vært borti nettdating. Men nå har jeg hatt noe på gang med en fyr jeg har kjent i 3 år, men vi har bare flørtet de siste to ukene... Så her tar det sin tid og hvor lenge syns dere man skal være sammen før man har sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2006 #2 Del Skrevet 11. oktober 2006 Tja... Har ikke noen norm, egentlig. Men som regel går det under en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest metalheart Skrevet 12. oktober 2006 #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 det varierer kraftig. Ofte så feiger jeg ut og er redd for å binde meg, gikk rimelig fort før. Men nå vil jeg nok ha litt bekreftelser før jeg bare hopper inn i et forhold. Brent barn skyr ilden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cowgirl Skrevet 12. oktober 2006 #4 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det går som regel ganske fort, har sjelden vært venn med en gutt før vi har blitt sammen.. Rett på sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 12. oktober 2006 Mhm, varierer egentlig med meg og, men det funker best hvis jeg har kjent fyren i minst et halvt år før vi blir sammen, for da kjenner vi hverandre nok til å kunne få et fungerende forhold.. For det siste forholdet jeg hadde, fungerte ikke pga manglende forståelse og vi kjente ikke hverandre godt nok før vi ble sammen... Da var det snakk om under en mnd... Og hvor langt inni forholdet begynner dere med sex? Hos meg har det gått minst en mnd i begge tilfellene. Men skulle gjerne gått lenger tid - kan han vente, er han verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest metalheart Skrevet 13. oktober 2006 #6 Del Skrevet 13. oktober 2006 Mhm, varierer egentlig med meg og, men det funker best hvis jeg har kjent fyren i minst et halvt år før vi blir sammen, for da kjenner vi hverandre nok til å kunne få et fungerende forhold.. For det siste forholdet jeg hadde, fungerte ikke pga manglende forståelse og vi kjente ikke hverandre godt nok før vi ble sammen... Da var det snakk om under en mnd... Og hvor langt inni forholdet begynner dere med sex? Hos meg har det gått minst en mnd i begge tilfellene. Men skulle gjerne gått lenger tid - kan han vente, er han verdt det ← for meg er sexen et tegn på kjærlighet, og en viktig del av forholdet. Med exen knulla vi før vi ble sammen og etter at det ble slutt så begynte hun å spre ut ting om sexlivet vårt til alle. Så jeg ville nok ventet littegranne med å ha sex med henne fordi at jeg vil også stole nok på henne til at seksual livet vårt forblir intimt og fredlig blant oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 13. oktober 2006 for meg er sexen et tegn på kjærlighet, og en viktig del av forholdet. Med exen knulla vi før vi ble sammen og etter at det ble slutt så begynte hun å spre ut ting om sexlivet vårt til alle. Så jeg ville nok ventet littegranne med å ha sex med henne fordi at jeg vil også stole nok på henne til at seksual livet vårt forblir intimt og fredlig blant oss. ← Går det an å ha et sexliv uten at / før man er sammen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 13. oktober 2006 #8 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg bruker kort tid, siden jeg ikke synes det er noe å vente med, enten funker det, eller så funker det ikke. Og sexen kommer vnaligvis før det er ett skikkelig forhold, for min del, da vet man at man fungerer sammen på den måten også, før det blir noe mer seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 13. oktober 2006 Men hva om dere glir mer og mer fra hverandre, etterhvert som dere blir bedre kjent? E'kke det bedre å vite hva man får, før man innleder et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana_86 Skrevet 13. oktober 2006 #10 Del Skrevet 13. oktober 2006 Oj, kan ikke svare jeg. Er så forkjellig fra person til person. Noen ganger går det veldig fort andre ganger veldig sakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibi Skrevet 13. oktober 2006 #11 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har brukt opptil et år med regelmessig sex, men i et annet tilfelle bare noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har brukt opptil et år med regelmessig sex, men i et annet tilfelle bare noen uker. ← Mener du at forholdet varte i et år? Eller at du ventet med sex i opptil et år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liskat Skrevet 16. oktober 2006 #13 Del Skrevet 16. oktober 2006 Meh, har aldri hatt et skikkelig forhold, men de gangene det har nærmet seg å bli forhold så er det noe som skjer kanskje etter å ha datet og brukt mye tid på å prate og bli kjent i ca en måned. Men jeg tror jeg skal prøve å ta det litt saktere neste gang jeg treffer en fyr der ting klaffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 16. oktober 2006 #14 Del Skrevet 16. oktober 2006 Sambo og jeg var på flørteren lenge før vi vi ble ordentlig sammen og definerte oss som et par. Men jeg overnattet første gang hos han etter ca 4 mnd. Etter ca 9 mnd. ble vi offesielt sammen. Vi var vel egentlig sammen en god stund før det, men det var først da det gikk opp for oss at vi ikke lengre bare datet men faktisk var et ordentlig par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så det var en ganske uklar overgang der? I begge forholda mine ble jeg spurt rett ut om jeg ville være sammen med fyren... så svarte jeg ja, og da var vi sammen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa Skrevet 16. oktober 2006 #16 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg bruker kort tid, siden jeg ikke synes det er noe å vente med, enten funker det, eller så funker det ikke. Og sexen kommer vnaligvis før det er ett skikkelig forhold, for min del, da vet man at man fungerer sammen på den måten også, før det blir noe mer seriøst. ← Samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #17 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ble kjent, og i følge felles kjente var vi mer eller mindre sammen via nett etter et par uker. Møtte hverandre etter et par måneder, og var vel sammen etter det, selv om jeg var såpass forvirret at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg Sex begynte vi forholdsvis raskt med etter vi møtte hverandre (i ettertid mener jeg det var FOR raskt, men gjort er gjort…), men samleie drøyde til vi hadde vært sammen ca et år. Var i 20 årene begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frustrert Skrevet 17. oktober 2006 #18 Del Skrevet 17. oktober 2006 godt å høre at det tar tid for noen... har vært på dealern med en fyr i fire-fem måneder og det er ganske frustrerende å ikke helt vite hva som skjer.. he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest squeeky Skrevet 17. oktober 2006 #19 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er en lidenskapelig person...enten vil jeg ha ham eller ikke...vil jeg ha ham, så kaster jeg ikke bort tiden på å være evig kostbar. Hopper i det....(vart i 3 1/2 år nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #20 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er en lidenskapelig person...enten vil jeg ha ham eller ikke...vil jeg ha ham, så kaster jeg ikke bort tiden på å være evig kostbar. Hopper i det....(vart i 3 1/2 år nå ) ← Og hva om han nøler? Gir du ham valget, eller lider du gjennom "tålmodig" venting? Spør fordi jeg selv er en enten-eller-person... Blir splitter gal, snart, skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg