Superlammet Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Han: Kan jeg få kjøpe en drink til deg? Hun: Jeg vil heller ha pengene.. Han : Jeg er fotograf av yrke, og jeg har sett lenge etter et ansikt som ditt. Hun: Jeg er plastisk kirurg, og jeg har lenge sett etter et ansikt som ditt. Han: Hei, gikk ikke vi på date_ en gang? Eller var det to ganger? Hun: Det må ha vært én gang. Jeg gjør aldri den samme feilen to ganger. Han: Vil du gå ut med meg på lørdag? Hun: Beklager, jeg har hodeverk i helgen. Han: Kom igjen, ikke vær sjenert. Spør meg ut! Hun: Okay, kom deg ut! Han: Jeg tror jeg kan gjøre det lykkelig. Hun: Å? Hvordan da? Skal du gå? Han: Hva ville du sagt om jeg ba deg om å gifte deg med meg? Hun: Ingenting. Jeg kan ikke snakke og le på en gang. Han: Kan jeg få navnet ditt? Hun: Hvorfor det? Har du ikke et fra før? Han: Skal vi gå og se en film en dag? Hun: Jeg har allerede sett den. Han: Hvor har du vært hele mitt liv? Hun: Gjemt meg for deg. Han: Har ikke jeg sett deg et sted før? Hun: Jo. Og det er derfor jeg aldri går dit mer. Han: Er dette setet ledig? Hun: Ja, og det vil dette også bli hvis du setter deg ned. Han: Hvis jeg fikk se deg naken, ville jeg dø lykkelig. Hun: Hvis jeg fikk se deg naken, ville jeg dø leende. Han: Hvor har du vært hele mitt liv? Hun: Der jeg kommer til å fortsette å være - i dine villeste fantasier. Endret 11. oktober 2006 av Superlammet
mysan Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Så slemt svarer jeg aldri folk jeg ikke kjenner. Gi folk en sjans'a!
Yme Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 De svara der var jo helt perfekte! Skal huske dem nestegang jeg blir sjekka opp a en homo... Det skjer oftere enn det burde
Hobgoblin Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Han: Kan jeg få navnet ditt? Hun: Hvorfor det? Har du ikke et fra før?
Superlammet Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2006 Så slemt svarer jeg aldri folk jeg ikke kjenner. Gi folk en sjans'a! ← Ja, de skal få en sjanse. Til å gå.
Tristessa Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg gjør det litt enklere: Eldre, forfyllet mann med tvilsom kroppsodør: Hei! Tristessa: Nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå