Gå til innhold

Hva skal du gi til mannen i år?


Gjest Malina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten min feiret 30 for ikke så lenge siden, og fikk ei halv hagle av meg :ler: , (driver å lærer han jakt!) så noe alvorlig dyrt blir det ikke til jul.

Skal vi se: I fjor ble det reinskinnskaller og Merrell tøfler, i år tror jeg det blir joggesko - muligens med pigger, så han kan jogge utover vinteren.

Hm.... hvorfor kjøper jeg han bare fottøy i julegave? :klø:

Enklest kanskje? Blir iallefall brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til samboer i år... Mulig påbygg til verktøykassen han fikk til bursdagen sin, sånn en stor råd sak med hjul. Ellers så er jeg ganske så blank, han har alt han trenger. Han kunne trengt bukser, men det er vanskelig å kjøpe til han uten at han er med.

Så, jeg har egentlig ikke anelse... Men, mulig verktøykasse. Og så har han snakket om ett eller annet verktøy han ønsker seg, jeg må snoke litt mer tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min fikk seg bunad i høst så han skal få lommeur i sølv som passer til bunaden. Så trenger han ny skjorte og slips, men spørs om det ikke blir en førjulsgave.

Så blir det sikkert noe mer i tillegg, en bok han ønsker seg, ullundertøy, turutstyr. Mange ideer - og jeg gleder meg skikkelig til å kjøpe gave til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til ham ennå.

Han har bursdag rett før jul og da vurderer jeg å kjøpe klær til ham.

Det kan hende at vi kjøper noe sammen til huset og heller gir hverandre en liten gave på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg

Jeg sliter litt i år, ja. Føler jeg har gitt alle de bra gavene før. Han trener mye, men har også mye treningsutstyr. Det samme gjelder friluftsutstyr. Han er ikke interessert i data, ser nesten aldri på tv (kan altså ikke kjøpe en sesong av noe), er ingen verktøymann, og liker ting han faktisk kan bruke.

Mine eneste forslag er en pulsklokke, men det kan bli dyrt til å være noe jeg ikke vet om han egentlig har lyst på. Evt. kjøpe en vanlig klokke som ikke er i metall fordi han aldri bruker klokka si fordi den er så tung, men tror han klarer seg fint uten klokke. Det blir da mer for min del, da jeg kan irritere meg over at han aldri har klokke på seg.

Kan kjøpe en bok og noe musikk, men syns det er litt lite alene.

Og jeg kan heller ikke spørre ham om hva han ønsker seg, fordi vi ikke driver med sånt her... Vi er rare, men det har liksom blitt en sånn greie med at det skal være en ordentlig overraskelse og ikke bare kjøpe noe på bestilling. Men jeg ser jo at det er veldig praktisk om man kan spørre hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg
i år tror jeg det blir joggesko - muligens med pigger, så han kan jogge utover vinteren.

Ikke bli sint for at jeg kommenterer valget ditt, men jeg syns joggesko virker litt skummelt å kjøpe uten at den som skal bruke dem er med. Hvertfall hvis han skal bruke den mye. Jeg syns joggesko kan være veldig forskjellige, selv om de er samme størrelse. Jeg gikk til Löplabbet og fikk sko som passet spesielt til mine føtter, og jeg syns det er litt viktig. Evt. kan man jo gi/lage et gavekort på joggesko også. Det er jo ikke alle som er like nøye på det da, tenkte bare jeg skulle nevne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Min kjæreste skal få gitar av meg til jul, pluss en bok hvor han kan lære litt grep og slikt:)

Til stor glede for meg :sjarmor:

Kor kjøper du gitar, og kvar må du betale for den?

Eg er på jakt etter ein nybegynnar-gitar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg
Kor kjøper du gitar, og kvar må du betale for den?

Eg er på jakt etter ein nybegynnar-gitar...

Tror du kan få en gitar for rundt tusenlappen. Selv kjøpte jeg gitar til samboeren for et par år siden - brukt for 300,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Samboeren min skal på ny mp3 spiller i år :)

Den han har nå har null batterikapasitet, men han bruker den hele tiden likevel. Kalger hele tiden over hvor slitsomt det er å alltid lade mp3-spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt til å gi slalåm-hjelm siden han ønsket seg det ifjor vinter. Jeg har også veldig lyst til å gi han et eller annet kokkekurs siden han elsker å lage mat og gjerne vil lære mer (spesielt hvordan man kutter ting veldig fort, hehe :ler: ). Problemet er bare at jeg ikke vet om noen sånne kurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...