Gå til innhold

Hva skal du gi til mannen i år?


Gjest Malina

Anbefalte innlegg

Jeg ga min kjære kortetui med inngravert navn for 2 år siden, men han bruker den aldri så det var lite vits i... dusten sa han ønska seg det, men plutselig var lommeboka tilbake gitt.. :forvirret: what a waste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe just presis Malina! Nå er han jo sånn ihuga jakter. Flakser i skauen på høsten og skyter på alt som beveger seg og sier "moooohh" (eller det elgen sier :ler:) så kanskje noe til jakt? Hm...men han HAR jo alt til det også.... Jaja, finner vel no' vil jeg tro. Men nye sokker og truser blir det IKKE!! :ler2:

:ler:

Ny hagle? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har bursdag rett før jul, så han får surround annlegg i bursdagsgave.

Til jul får han to v-lammeullsgensere, en levis jeans og en puma bomullsjakke. (kjekt å handle på tilbud ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Vi gir ikke julegaver til hverandre. Da legger vi heller pengene i noe vi trenger og denne gangen blir det dusjkabinett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ender alltid opp med klær, for han kommer ikke på noe - og det gjør ikke jeg heller. Det er slik det er blitt når man har råd til å løpe ut og kjøpe seg det første man kommer på at det skulle man ha hatt..

Akkurat slik er det med broren min også.. Der ender jeg alltid opp med noe praktisk til leiligheten hans - for han kjøper seg alltid det han trenger når han trenger det.. Og klær vil han kjøpe selv..

Mannfolk!!

*noterer flittig alle tips som kommer i denne tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg vet virkelig ikke. De fleste andre julegavene har jeg kontroll på, men hva kjæresten skal få synes jeg er vanskelig. Han er sånn villmarks-fyr da, så jeg kan vel sikkert kjøpe noe stilig utstyr til han. Også går han rundt med en innmari stygg lommebok, så tenkte å kjøpe en fin og ny en til han. Får litt prestasjonsangst denne gangen siden han akkurat ga meg en skikkelig fin og dyr bursdagsgave.

Skal følge med i tråden jeg også; kalender med bilder fra året sammen var ingen dum idè!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

har ikke peiling.

han er ikke interessert i sport, friluftsliv eller dataspill, klokke bruker han ikke, klær er han sær på og vil helst kjøpe selv.

ting som går på batterier, verktøy og sånne saker er moro, men han er supervanskelig på det òg. en dag er det bra, dagen etter er det ikke bra allikevel (har brent meg på den før ;) ). det skal helst være snap-on og de walt av merke, men HVA han ønsker seg av det må jeg spørre spesifikt om, og da blir det jo ingen overraskelse...

gavekort på jack&jones synes han er bra, men kjedelig for meg å gi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på SPA

Det var ett bra tips.

Ska kanske köpa det till min man i år... hmmm...

Annars säger han att det är så lätt att hitta något till honom - och jag som tycker det är så svårt :ler:

Han tipsade i dag om några hood-tröjor på Åhléns med sömmar och vita snören. Det lät som han ville ha en sån, nu gäller det bara att få till rätt storlek.

Jag har annars ingen aning... förra året tror jag han fick en parfym, det ville han ha och jag hade varit utomlands och shoppat tax-free. Men i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal vi legge pengene i noe vi trenger til huset, istedet for gaver til hverandre. MEN, han fyller år like før jul, så noe må jeg finne på uansett. Og så må jeg samarbeide med nissen om morgengaven... :forvirret:

Jeg har tenkt litt på et sånn kjøleskap til å ha i bilen, som man kan koble til sigarettenneren. Det vet jeg han hadde veldig lyst til å kjøpe i sommer da vi skulle på tur, men følte ikke han kunne bruke penger det da. Men HVOR finner jeg noe sånt?

Gavekort på Clas Ohlsson har jeg også vurdert, men siden jeg aldri er i nærheten av den butikken sliter jeg litt med å få tak i det.

Klær er helt uaktuelt, det kjøper han selv. Bøker har han ikke tid til å lese. Utstyr til dataen har jeg ikke peiling på, så det får han ordne selv. Og verktøy har han mer enn nok av.

Vet Sony Ericsson har kommet/skal komme ut med en ny klokke som han har vist interesse for. Må kanskje sjekke om den kommer før juletider, og hvor dyr den er. Tusenvis av kroner har jeg ikke råd til å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt litt på et sånn kjøleskap til å ha i bilen, som man kan koble til sigarettenneren. Det vet jeg han hadde veldig lyst til å kjøpe i sommer da vi skulle på tur, men følte ikke han kunne bruke penger  det da. Men HVOR finner jeg noe sånt?

De hadde det på Biltema og Mekonomen i sommer :)

Aner ikke hva jeg skal kjøpe til mannen! Kanskje en allværsjakke, han går rundt i min for tiden... Ja, det var lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Vi gir ikke julegaver til hverandre. Da legger vi heller pengene i noe vi trenger og denne gangen blir det dusjkabinett.

Det samme gjør vi.

Men han har i flere år ønsket seg bunad, den fikk han tidligere i år, så jeg kan jo event. overrekke den på nytt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ny hagle?  :sjarmor:

Hehehe....nei, jeg spurte han i dag faktisk hva han ønska seg og det var bl.a ei cognac flaske. Så, da får det bl.a bli ei cognac. Vet også han har sett på en skinnjakke på Leatherman så kanskje..... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tenkt litt på et sånn kjøleskap til å ha i bilen, som man kan koble til sigarettenneren. Det vet jeg han hadde veldig lyst til å kjøpe i sommer da vi skulle på tur, men følte ikke han kunne bruke penger  det da. Men HVOR finner jeg noe sånt?

Kjøpte et sånn til ferien for 1 - 2 år siden. Kjøpte det på en bilforretning.

Bensinstasjoner bruker også å ha (men kanskje helst ved sommer/ferietid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
har ikke peiling.

han er ikke interessert i sport, friluftsliv eller dataspill, klokke bruker han ikke, klær er han sær på og vil helst kjøpe selv.

ting som går på batterier, verktøy og sånne saker er moro, men han er supervanskelig på det òg. en dag er det bra, dagen etter er det ikke bra allikevel (har brent meg på den før  ;) ). det skal helst være snap-on og de walt av merke, men HVA han ønsker seg av det må jeg spørre spesifikt om, og da blir det jo ingen overraskelse...

gavekort på jack&jones synes han er bra, men kjedelig for meg å gi  ;)

dressmann har tilbud på dress nå, så det blir nok (en del av) julegaven i år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner virkelig ikke, men jeg vurderer å kanskje kjøpe en billig weekend tur til Praha eller Tallin eller noe. Så kan vi komme oss litt bort og få tid til bare hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...