Superlammet Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Bandet til undertegnede spiller nå der ikveld, i en konkurranse som heter Deathmatch. Her kan vi vinne penger! Så kom og stem på oss! =D
allied Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Sånn publikumskonkurranse à la Eminem i "8 mile" eller?? Bor i heeelt feil by så du får komme med en oppdatering istedet i morra!! Heia heia!!!
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Bandet til undertegnede spiller nå der ikveld, i en konkurranse som heter Deathmatch. Her kan vi vinne penger! Så kom og stem på oss! =D ← Hadde jeg vært i byen hadde jeg dukket opp, noe jeg ikke var Åssen gikk det?
Superlammet Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hadde jeg vært i byen hadde jeg dukket opp, noe jeg ikke var Åssen gikk det? ← Vel, publikum skulle stemme på det bandet de likte best. Det som var negativt var at man kunne stemme når som helst, og vi var det siste bandet som gikk på.. Tapte med 7 stemmer for det første bandet, som hadde litt flere venner enn oss der og atpåtil var jenter (flere fordeler enn oss).. Meeeeen det gjør ingenting igrunn.. Vi fikk desidert best tilbakemeldinger fra dommerne, mest jubel fra publikum og hadde det dritkult. Endret 13. oktober 2006 av Superlammet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå