Gå til innhold

Jeg har klart det - på flere måter

Anbefalte innlegg

Gjest elskerinne
Skrevet

Endelig er jeg ute av det vonde med den gifte, Eldre elskeren min -

Når jeg ser tilbake var det en vond tid - å hele tiden ikke være "bra nok" eller at han ønsket å vise meg frem i full offentlighet...

Men noe bra har hendt :)

Har fått noen gode følelser - og ikke av dem som nødvendigvis Trenger å gjemmes.?

Er nå litt småforelsket i en jeg leier av - vi har lenge sett litt på hverandre...

Tingen bortsett i fra at jeg leier av mannen, er aldersforskjellen.. Den er Stor!

Selv om alle som kjenner meg alltid har sagt at jeg Trenger en mye eldre mann -

kvier jeg meg, det er snakk om ca 25år.......... :sur:

noe jeg vil tro ikke er stuerent for noen.... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er "noen" og hvorfor skal du bry deg om dem? Så lenge han er singel, og dere begge er villige er det vel ingenting å lure på :forvirret:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Endelig er jeg ute av det vonde med den gifte, Eldre elskeren min -

Når jeg ser tilbake var det en vond tid - å hele tiden ikke være "bra nok" eller at han ønsket å vise meg frem i full offentlighet...

Men noe bra har hendt  :)

Har fått noen gode følelser - og ikke av dem som nødvendigvis Trenger å gjemmes.?

Er nå litt småforelsket i en jeg leier av - vi har lenge sett litt på hverandre...

Tingen bortsett i fra at jeg leier av mannen, er aldersforskjellen.. Den er Stor!

Selv om alle som kjenner meg alltid har sagt at jeg Trenger en mye eldre mann -

kvier jeg meg, det er snakk om ca 25år.......... :sur:

Du innvolverte deg med en gift mann, men er redd for hve folk skal tro om deg hvis du involverer deg med en singel mann som er mye eldre enn deg? Ja, ja. Jeg må innrømme at jeg hadde reagert mer om en venninne fortalte at hun sto i meg en gift mann enn om hun sto i med en singel mann som er på alder med faren hennes.

Skrevet

Flott at du er fri fra det gamle og er klar for noe nytt. :)

Gjest ex-elskerinne
Skrevet

men den aldersforskjellen er egentlig ingen hindring? :)

Jeg vet at han er litt engselig for å opptre uomtenksomt/dårlig etc utifra det at jeg leier - så om det skal gå noe videre er nok opp til meg..

Noen råd og tips?

Jeg er nemelig totalt elendig i sjekke/flørte verdenen :rodme:

Gjest squeeky
Skrevet

Så lenge han er singel og du er singel, så er det vel bare å hoppe i det...men husk at om du ønsker å gifte deg å få barn, så er det mulig at han ikke vil det...om han har barn fra før og er så pass opp i årene så er det mulig dere har forskjellige syn på fremtiden.....

Men lykke til :)

Gjest ex-elskerinne
Skrevet

:ler:

det som kanskje er litt rart er at det er Jeg som har en lang og bråkete fortid - og jeg har også ett barn på noen år.

Han derimot har ingen barn. Men ett stort nettverk, samme verider og intereser som meg og mange venner - men altså det er Jeg som sitter på "de store" tingene her :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...