Gå til innhold

Når kommer pinnekjøttet i butikkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å gjenta suksessen fra i fjor og overraske mannen min på fødselsdagen han i slutten av oktober med pinnekjøtt til middag.

Men hvor blir det av pinnekjøttet i butikkene? Kommer det ikke snart?

Sist år kom pinnekjøttet ca en uke før fødselsdagen hans. Hadde håpt det kom på samme tid i år! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke best å spørre butikken om det? Har kjøpt pinnekjøt i juli engang jeg... så kan være at når du spørrer at de faktisk har nokke på lager

Skrevet

Her jeg bor er pinnekjøttet på plass i butikkene, så det går i alle fall an å få tak i. Spør betjeningen du.

Skrevet

Jeg har sett pinnekjøtt i butikken allerede.

Skrevet

Åååååååååååååååå........guuuuuuuuuuuuuuuuurgle........... :sikle: ............

Elsker pinnekjøtt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hjerter_rundt:

Skrevet

Gaaad! Pinnekjøtt er deilig! Hjelp meg, jeg gleder meg til juetider! :)

Skrevet

Personlig kan jeg styre min begeistring for pinnekjøtt! Og jeg har smakt det hos flere personer og på restaurant, fordi alle påstår at det jeg har smakt før ikke var korrekt laget. Men nå er det slutt.....

Skrevet

Tror jeg må få tak i en stor nok gryte snart... Pinnekjøtt åhhhhhh Vil ha vil ha...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fant pinnekjøtt til slutt! Så årets første pinnekjøtt ble inntatt i helgen! Beste jeg noen gang har smakt, tror jeg ;)

Skrevet

Å! Pinnekjøtt, det er så godt! Tror jeg må kjøpe det til helga... :)

Skrevet

Anbefaler eldhusrøkt pinnekjøtt fra Gilde (antar det produseres i år også). Verdens beste!!

Skrevet

*sulten*

Men her er ikke pinnekjøtt "lov" før første søndag i advent................ :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...