Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om den kåpa fra hm(den røde med tre store knapper på som det reklameres for overalt nå) er ordentlig tykk slik at den egner seg til vinterstid? Og hvordan er rødfargen? Er den ordentlig rød, eller er det mer kvalmt tomatrød?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den, synes den er mer høstkåpe.... men fin er den!

Skrevet

Ikke tykk, som sagt over mer høstkåpe. God varm rødfarge :)

Skrevet

Pffft...Er det noen som har sett pene, enkeltspente, korte vinterkåper i ull noe sted? Helst på nett.....

Gjest Deception
Skrevet
Pffft...Er det noen som har sett pene, enkeltspente, korte vinterkåper i ull noe sted? Helst på nett.....

Acne har flere fine, dessverre fra 4000 og oppover :tristbla:

Jeg kjøpte en kjempefin kort kåpe fra B-Young, og den kostet bare 500 kroner. Finnes i masse ulike farger, tror du ser et glimt av den inne på nettsiden til B-Young, da i gråmelert. Men den er dobbeltspent.

Skrevet

Det er ikke noen som kunne tenke seg å legge ut bilde av hvordan den h&m kåpa ser ut bakfra? Fant ikke noe bilde på nett....

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)

jeg er så fornøyd at jeg har bestilt en i rød også. (har sort fra før)

bak er det splitt og beltet er ganske høyt oppe.

fineste kåpa jeg har sett utenom en som kostet 14 tusen i et blad... ;)

jeg skal nå bruke den i vinter ja, tar bare en tykk genser under.

Endret av SnippSnappSnupi
Gjest Norwegian Blue
Skrevet (endret)

Jeg har sett mange korte vinterkåper, de har de overalt syntes jeg. Var og shoppet etter vinterjakke i forrige uke nemlig, og var i hver eneste klesbutikk i hele Stavanger og Kvadrat :ler: H&M har ihvertfall masse forskjellige i butikkene, sikkert på nett og? B-Young og Popin har også en del.

Kjøpte tilslutt en kort ullkåpe fra H&M i brunt.

Må bare legge til at Mango også hadde masse fine ullkåper! Kjøpte en svart ullkåpe der for.. 4-5 år siden, og den bruker jeg ennå. Dessverre hadde de ikke noen i brunt, ellers ville jeg kjøpt der.

Endret av Norwegian Blue
Skrevet

så en pen ullkåpe i rødt på La redoute....på salg nå!

Skrevet

Jeg har bestilt denne jakka fra hm. Pakken er nå kommet, så jeg skal hente den i dag!! Gleder meg! :hoppe:

Nei, det er ikke bildet på nettet av hvordan jakka ser ut bakfra...

Skrevet
Jeg har bestilt denne jakka fra hm. Pakken er nå kommet, så jeg skal hente den i dag!! Gleder meg! :hoppe:

Nei, det er ikke bildet på nettet av hvordan jakka ser ut bakfra...

La meg få høre hvordan du liker den da.

Skrevet

Spriker splitten bak veldig når man klipper av tråden nederst?

Skrevet
Spriker splitten bak veldig når man klipper av tråden nederst?

Jeg tenkte på det da jeg sto og prøvde den i butikken ja. Det kan slå begge veier tror jeg. Enten ser den normal ut, eller så spriker det. Kommer vel an på kroppsfasongen din.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

det er vanlig at man snitter opp lommene og den tråden bak på nye kåper/dressjakker.

Skrevet
det er vanlig at man snitter opp lommene og den tråden bak på nye kåper/dressjakker.

Naturligvis, men jeg tror ikke butikken hadde blitt så glad dersom jeg gjorde det når jeg sto og prøvde kåpa hos dem.

Skrevet
La meg få høre hvordan du liker den da.

Jeg er kjempefornøyd med jakka!! :) Og nei, den spriker ikke mye etter at en har klippet av tråden nederst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...