Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor gamle dere var da dere begynte å få grå hår. Jeg er 28 og har ikke fått enda, men regner vel med at det kommer før jeg er tretti.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke såå vanlig å bli grå allerede når man er tredve?

Jeg er førøvrig 31 og har ikke noe grått.

Skrevet

Og jeg er 36 (snart) og har ikke grå hår.... ;)

Skrevet

Jeg fant mine første grå da jeg var 18, men det er ikke dem det er mest av for å si det sånn.

Skrevet

Jeg er 39 og har fortsattt ikke sett noe grått. Det er vel ikke vanlig å bli grå allerede i 30-årsalderen? Dvs for jenter altså. Jeg kjenner opptil flere menn som har blitt grå allerede i midten av 20-årene.

Skrevet
Jeg er 39 og har fortsattt ikke sett noe grått. Det er vel ikke vanlig å bli grå allerede i 30-årsalderen? Dvs for jenter altså. Jeg kjenner opptil flere menn som har blitt grå allerede i midten av 20-årene.

Jo, det er da helt vanlig! Jeg fikk mitt første grå da jeg var 35.

Skrevet

Siste gang jeg så min naturlige hårfarge (kommunal musegrå) tilbake i 1997 som blakk student hadde jeg ikke grå hår.

Blir jeg noen gang så blakk igjen skal jeg sjekke!! :sjenert:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har alltid hatt noen "sølvhår" bak det ene øret, men det kommer trolig av en flekk uten pigment. Ellers har jeg ikke oppdaget noe enda (26). Mamma ble tidlig grå, pappa har nylig begynt å gråne, i en alder av 52. Håper jeg slektes på ham :)

Gjest beekeeper
Skrevet

Jeg fikk mine første grå når jeg var 18 :sjarmor:

Nå er jeg 21 og har enda flere :sjarmor:

Skrevet

Jeg fikk mine første grå hår veldig tidlig, var vel 19 år eller noe sånt. Husker at jeg syntes det var så fælt at jeg begynte å gråte. Spurte faktisk både lege og frisør om noe kunne gjøres, men nei, det var bare å farge det hver 3.uke. :forvirret:

Gjest Fruktfat
Skrevet

det er ikke uvanlig å ha fått grått hår når man er 30, nei!

mamma fikk da hun var 21, jeg er 25 og har ikke (sett) noen enda. men nå farger jeg jo håret jevnlig, så...

Skrevet

Er 45 og ingen grå hår. Mamma er 20 år eldre og har ikke grå hår. Ikke pappa heller og han er 70. Ligger vel i genene og jeg er heldig. Ingen av mine søsken på 38 og 40 har grå hår.

Mannen min ble grå i begynneslen av 20åra og slik er det med hele hans familie. Det ene er ikke mer vanlig enn det andre tror jeg.

Skrevet
Er 45 og ingen grå hår. Mamma er 20 år eldre og har ikke grå hår. Ikke pappa heller og han er 70. Ligger vel i genene og jeg er heldig. Ingen av mine søsken på 38 og 40 har grå hår.

Jøss! :)

Skrevet

tror jeg fikk mitt første grå hår som 22åring...!! Men det har ikke blitt så mange siden...

Skrevet

Det er visstnok veeeldig genetisk betinget. Mamma er langt over 40, og har enda ikke antydning til grå hår. Jippi :sjarmor:

Gjest -eline-
Skrevet

Pappa begynte å få grå hår da han var 17-18 år, og da jeg var 23 så oppdaget jeg at jeg har grå hår i luggen.... :sur:

Skrevet (endret)

Jeg fikk de første grå hår innen jeg ble 20.

Ser at flere som ikke har fått grå hår føler seg heldige. Hvorfor det?

Endret av Trille
Skrevet
Jeg fikk de første grå hår innen jeg ble 20.

Føler me verken heldig eller uheldig, bare nysjerrig på når de kommer. :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har ikke fått noen grå hår (er 24), men begge foreldrene mine ble ganske tidlig grå, tror jeg. Mamma var nesten helt hvit i håret i begynnelsen av 30-årene. Det lover dårlig for meg, gitt. Men så er det mange i pappas slekt som har mistet håret veldig tidlig, og han er 50 og har masse tjukt hår. Så man vet jo aldri hvilke gener som slår inn.

Har en venninne som fant sine første grå hår da hun var 20 forresten.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Grunnen til at jeg ikke vil ha grå hår tidlig, er fordi jeg da vil begynne å farge håret fast, noe jeg gjerne utsetter så lenge som mulig.

Andre føler seg kanskje gamle når de ser grå hår, og blir minnet på at de ikke kommer til å leve evig? Jeg vet ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...