Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har endelig bestemt oss for å flytte sammen og er derfor på leilighetsjakt. Er innom finn.no, hybel.no og internsida til NTNU daglig. Tar også en titt på tavlene på butikken og skolen. Er det andre steder jeg bør sjekke? Vi vil helst få noe vi kan flytte inn i rundt jul. Er det vanlig at det blir mye ledig da?

(Og hvis det er noen som har en leilighet de skal leie ut, så bare ta kontakt!)

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

Sjekk adressa! Ellers kan dere jo legge inn annonse i adressa også, det burde funke bra.

Skrevet

Hvis dere studerer kan dere også sjekke sit.no

Et annet tips er å nevne det for alle dere kjenner at dere er på leilighetsjakt, kan godt være det er noen som kjenner noen som skal flytte ut og at dere kan ta over der.

Skrevet

Er det ikke de samme annonsene som står i Adressa og på finn?

Skrevet

Det aller beste er å sette inn annonse selv i Adressa. Da ringer nemlig alle de som sitter med de beste leilighetene. Ser ut til at de ikke gidder mange visninger som naturlig kommer med en bra leilighet. Har selv, og kjenner mange som har fått leid kjempefine leiligheter etter å ha satt inn annonse - ofte bare for én dag også.

Har vært stor kvalitetsforskjell på leiligheter vi har vært på visning i etter å ha sett annonser rundt omkring, og de vi fikk "tilgang" til når vi satte inn annonse.

Vel verdt kronene.

Lykke til! :)

Skrevet

Et typisk tidspunkt for flytting fra leide leiligheter er 1.januar, sikkert fordi det er akkurat i skille mellom semesterene, så å finne noe burde ikke være umulig. Det er ganske vanlig å ha 1 måneds oppsigelse, så da er det muligens litt tidlig enda. Men dersom dere er ivrige vil jeg anbefale å annonsere selv eller henge opp oppslag på butikker. Annonsene som står på finn.no er det samme som står i adressa, men du vil nok ofte oppleve at leiligheter som ligger ute på nettet er utleid før de blir publisert der (vet ikke hvor lang tid det tar før det kommer på nettet).

Skrevet
Det aller beste er å sette inn annonse selv i Adressa. Da ringer nemlig alle de som sitter med de beste leilighetene.

Det er min og flere av mine venners erfaring også! Sett inn annonse og gjør et "røverkjøp" ;)

Skrevet
Men dersom dere er ivrige vil jeg anbefale å annonsere selv eller henge opp oppslag på butikker

Vi har annonse inne på hybel.no og lapp(er) på NTNU. Som den utålmodige sjelen jeg er, vil jeg finne noe nå!!

Skrevet

Mange av de som leier ut er voksne folk, og de ser kanskje mer på annonser i Adresseavisen enn på hybel.no og NTNU. Koster ikke mye med en annonnse i avisen hvis dere da får drømmeleiligheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...