Lady79 Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hei alle sammen! I år skal vi feire julaften i Oslo Min mann skal jobbe, dvs han er på jobb, men får også noen fritimer håper vi. Har noen forslag til hva vi kan gjøre i Oslo på julaften?
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Skal dere feire jul hjemme, gå på resturant eller lignende?
Lady79 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 Vi skal feire ombord på båt Men dagen kan bli litt lang, så det hadde vært gøy å ha noe i bakhånd vi kan gjøre hvis vi får litt ekstra tid
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Så koselig! Du kan jo overaske han med nytt, sexyundertøy som du har kjøpt. Spille brettspill? Leie en fin film dere har lyst til å se? Butikkene og cafeene er jo stengt inne i byen.
Lady79 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2006 Gode ideer De kommer jeg absolutt til å "adoptere" :-D Vet jo at det meste er stengt, siden det er søndag. Vurderer kanskje en kirketur....noen forslag til hvor vi bør gå?
lillesky Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Hvis det er på dagen (før 14) så er det jo koselig og kikke i butikkene og se på alle som stresser vettet av seg. Synes julaften på båt hørtes koselig ut! Bort fra alt mas...
Lady79 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2006 Ja det blir kos Det er kun de ansatte ombord, men vi blir vel alikevel 100-200 mennesker :-D Er det ikke butikkene stengt da??Det er jo en søndag....
lillesky Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 Skulle ikke forundre meg om de holder åpent noen timer? :klø: Eller? Tenkte ikke på at det var en søndag. Uansett, så er det sikkert mye stemning i gatene. Julepynt, pyntede mennesker... Synd det bare er ansatte som får være ombord!
Lady79 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2006 Ja det kan jo være :-D Og ja det er kjempekos med julepyntete gater Vi ligger til kai til 1 juledag, så går båten igjen!!Det er en super båt (Norges fineste...så det så ) og vi feira ombord på den i fjor og, men da låg den ikke i Oslo. Det viktigeste er at familien er sammen (jeg, min mann og prinsessa på 5 år). En spesiell julefeiring, men de er veldig flinke til å ta vare på både små og store!!
kamela Skrevet 12. oktober 2006 #10 Skrevet 12. oktober 2006 Hvis det er snø anbefaler jeg en tur på Karl Johansgate, stemingsfullt og nydelig med alle lysene!
Arwen Skrevet 12. oktober 2006 #11 Skrevet 12. oktober 2006 Butikkene er stengt både julaften og nyttårsaften i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå