Gå til innhold

Husarbeid du avskyr å måtte gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest Husmusa
Skrevet

Er det oppgaver i huset du hater å måtte gjøre?

- Selv nekter jeg å rengjøre sluken på badet. Det må mannen i huset gjøre selv om det stort sett er mine hår som ligger der.

- Kan heller ikke fordra å vaske doen, brekker meg ved tanken på å gjøre det (enda jeg har hatt 3 bleieunger).

- Hater også å vaske kasseroller innsauset i fett (pinnekjøtt, ribbefett etc).

- Å måtte tørke opp etter katta dersom hun har vært innelåst og har måttet gjort sitt fornødende.

Ellers er jeg flink jente og kan gjøre det som trengs av husarbeid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke, jeg synes det kan være litt ubehagelig, men jeg tar på hansker/ lukker nesa og gjør det.

Den som ser det/ at det trengs tar det. Skulle bikkja "hans" spy mens vi begge er tilstede så er det hans jobb.

Skrevet

Heldigvis vasker hun klær, tørker og bretter. Vis ikke hadde det aldri blitt gjort. Jeg hater det!

Skrevet

Ingenting jeg ikke gjør fordi det er ekkelt.

Men hater å vaske gulv. Det er hans jobb, så må jeg heller lage middag.

Gjest Deception
Skrevet

Å legge på plass rene klær er ikke noe kjekt, heller ikke å plukke ut av oppvaskmaskinen.

Skrevet

Jeg er jo så dum at jeg egentlig trives med husarbeid, jeg! Kommer kanskje av at jeg har jobbet i renholdsbranjen før?

Nedi sluket på badet er jeg ikke ofte, men som regel jeg som setter i gang med Plumbo når det går tregt, og som renser filter i vaskemaskina.Rommet til hans barn vasker jeg ikke (og tilsvarende)

Skrevet

Støvsugning, oppvask og skifting av sengetøy. Det synes jeg er gørr å gjøre! Synes også det er kjedelig å henge opp tøy på snora og å legge dem inn i skapet. Mannen min pleier å ta oppvasken og å støvsuge...

Skrevet

Nja, mye jeg ikke liker å gjøre, men vi er flinke til å gjøre mye sammen. Da går det lettere og fortere :) Det er en ting jeg ikke liker å gjøre da, og som jeg ofte overlater til samboeren :ler: Å sette støvsugeren inn i skapet :ler: Det blir jeg i dårlig humør av å gjøre, vet ikke hvorfor... men tørkestativet pleier å stå forran skapet og skapet er for fult til å ha plass til støvsugeren.

Skrevet

Jeg HATER å tømme søppelbøtta, matrester, skifte søppelpose, alt som har med søppel å gjøre.. jeg klarer det bare ikke..

Men jeg tar meg av omtrent alt annet da.. middag, vasking, klesvask osv.. Nei da, mannen min er ikke lat, men jeg er hjemme og han jobber:-)

Skrevet

Dovask! Usj.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg synes det er ekstremt kjedelig å vaske opp. Gjør det i blant likevel, men ikke like ofte som ham.

Skrevet

Skifte på sengene og vaske opp for hånd er desidert det kjedeligste jeg vet.

Gjest graceland
Skrevet
Heldigvis vasker hun klær, tørker og bretter. Vis ikke hadde det aldri blitt gjort. Jeg hater det!

:enig_anim:

Skrevet

Er generelt ikke glad i husarbeid, men det meste går greit. Å legge klær inn i skapene derimot er for kjedelig til å bli gjort skikkelig, med det resultat at klærne ligger i hauger og krøller og nesten raser ut når vi åpner skapene...

Skrevet

Alt husarbeidet blir gjort av meg, dessverre. Sambo er i full jobb, pluss driver en middel stor gård, så han har aldri tid.... Jeg synes ikke noe er "ekkelt" å gjøre, men jeg hater å stryke! Kun duker og pentøy som får en omgang her, og da rett før det skal brukes... Ellers er det ikke gøy å vaske dusjkabinettet!

Skrevet

Å vaske badet er definitivt det verste!!

Skrevet
Er det oppgaver i huset du hater å måtte gjøre?

- Selv nekter jeg å rengjøre sluken på badet. Det må mannen i huset gjøre selv om    det stort sett er mine hår som ligger der.

- Kan heller ikke fordra å vaske doen, brekker meg ved tanken på å gjøre det          (enda jeg har hatt 3 bleieunger).

- Hater også å vaske kasseroller innsauset i fett (pinnekjøtt, ribbefett etc).

- Å måtte tørke opp etter katta dersom hun har vært innelåst og har måttet gjort sitt  fornødende.

Ellers er jeg flink jente og kan gjøre det som trengs av husarbeid.

nekter å gkøre ditt og nekter å gjøre datt.....høres ut som min 14 åring

Gjest prestekrage
Skrevet

Hadde jeg hatt en mann i hus skulle han fått ansvaret for faktisk få de sammenbrettede klærne inn i skapet....

I mangel av denne mannen blir de nå liggende (sammenbrettet en liten stund i allefall) i den fravokste barnesenga jeg har på soverommet....

Skrevet

Nei, det er ingenting jeg virkelig avskyr å gjøre, men alt husarbeid er temmelig kjedelig. Det er enkelte ting jeg aldri gjør da, fordi han har tatt dem som sine faste "oppgaver", f.eks. ta oppvasken (dvs rydde inn og ut av oppvaskmaskin og vaske for hånd det som ikke går i maskinen), swifre og vaske alle gulvene, tømme søppelbøttene og kaste posene i sjakten og tømme kattedoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...