Gjest agjest Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Mine deiligste sko er helt slitt ned under hælen. Jeg har litt dårlig erfaring fra før med disse nøkkel/sko-sjappene rundt omkring, fikk bl a ødelagt et par pensko en gang og er litt skeptisk til å levere dem inn hvorsomhelst. Kan noen anbefale med en god skoreparatør i Oslo?
Fru.U Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har dårlig erfaring skomaker/skredder-firmat som holder til i kjelleren på Vika senter. Leverte 3 par sko og et skjørt der. Skjørtet og ett par sko var jeg fornøyd med. Ett par sko var nærmest ikke gjort noe med, i hvertfall ikke reparert. Ett par sko var reparert i hælen som jeg ba om men pynteremmen over foten (som gjør skoene så søte) var røket. Den var ikke i nærheten av røket da jeg leverte den inn. Vet ikke om det er den Ling mener, det kan jo være flere i samme området.
Ling Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg tror ikke vi mener den samme..... Den jeg mener, ligger rundt hjørnet for Vika Kino, ned en liten trapp. De som driver er spanjoler og de selger også spanske sko og vesker. Jeg tror ikke de har skredder der. Jeg vet at alle skobutikkene i området, bruker denne skomakeren. Jeg er i allefall kjempefornøyd!
Gjest agjest Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Supert, da prøver jeg det. Takk skal du ha.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Ellers er det flinke folk i Møllergata. Husker vi hva den heter, men den ligger på strekningen mellom Youngstorget og Grensen. Der har jeg fått fiksa sikkert fem-seks par sko, alle med godt resultat! Og når skoene mine er litt upussete og stygge, pusser de dem gjerne for meg også - på eget initiativ og gratis
Gjest agjest Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Hentet yndlingsskoene hos skomakeren på Vika i dag, kjempefornøyd. Pen jobb, men kanskje bittelitt dyrt? Nå har ikke jeg all verdens sammenlikningsgrunnlag da, ikke så ofte jeg får reparert sko.
Ling Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 De er nok ikke av det rimeligste, men man får gjerne det man betaler for.... Og det blir vesentlig billigere i lengden, enn å måtte kjøpe nye sko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå