Frk. Stella Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Noen som har prøvd denne serien og har noen erfaringer å dele? Tenkte i første omgang på renseprodukter, ansiktskrem, øyekrem...
Tristessa Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Min erfaring er at de er veldig parfymerte og derfor litt vel tøffe på mitt ansikt. Hvis du er ute etter noe som kan fås på apoteket, synes jeg Avene er milde og fine produkter (det er en serie primært for sensitiv hud, men de har produkter for enhver hudtype, noe som er kjempebra. Sensitiv hud kan jo være fet samtidig f.eks.)
Frk. Stella Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Trenger ikke nødvendigvis være fra apoteket, men har sett så mye reklamer for Vichy i det siste Utifra hva jeg har lest virker det som de har forskjellige serier, som kan dekke forskjellige behov. Jeg har ganske normal/litt fet hud (blir lett blank f eks) - men med enkelte tørrere partier i vinterhalvåret. I tillegg har jeg akkurat bikket 30, og har begynt å tenke litt på hvordan beholde huden sunn og "ung" så lenge som mulig...
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg bruker Myokine - Specially for Dry Skin - nå, muligens en litt mer "aktiv" krem enn det jeg trenger enda, men jeg er faktisk veldig fornøyd.. Den metter huden godt, tørker lett inn i huden, lukter godt..
Luzi Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg bruker Vishy Normaderm kremen fra apoteket, men bruker ikke noe rense produkter derifra. er sånn passe fornøyd med den, den holder kviser og blanke partier unna huden min så kan ikke klage:p
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg bruker Vichy Thermal fix uv og er svært fornøyd med den. Den koster nesten 200kr, men holder i evigheter.
Gjest Malina Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Det jeg har prøvd har jeg vært halvveis fornøyd med. Eneste som var verdt hver krone var den hvite gele-øyekremen på krukke fra Vichy. Ellers så synes jeg kremene for fet hud ikke gav nok fukt/tørket ut huden, og de andre kremene ble for fete. Den aprikosfargede kremen som skal gi glød(Oligo??) har jeg hatt en del prøver på, og den virket bra-men har ikke prøvd den over lengere tid.
Gjest Virvel Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg vekslet litt mellom Pureté Thermale og Normaderm tidligere, og var vel mest fornøyd med førstnevnte (rensekrem, tonic og kremen Thermal S Mat). Normaderm ga ikke nok fuktighet, spesielt om vinteren. (Har blandingshud.)
Kayli Skrevet 11. oktober 2006 #9 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har litt vanskelig hud i ansiktet som ikke tåler alt. Får fort vabler og røde partier viss produktene ikke passer. Prøvde Vichy en gang, men det var ikke noe for meg.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #10 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har brukt mange produkt fra Vichy, og er veldig fornøyd med alle, bortsett fra ei stor flaske dusjsåpe som var veldig sterkt parfymert med dårlig parfyme. På apoteket har de prøver på det meste, så be om prøver.
aimee Skrevet 11. oktober 2006 #11 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg synes bodylotion fra Vichy er kjempedeilig, men det var ikke den jeg skulle anbefale nå. Det er nemlig den fantastiske grønne: Normaderm Anti-imperfection Stick - Dekkstift som både dekker og tørker ut kviser. Den har fått ny fast plass i veska mi, den tar ikke noe plass og sitter lenge på. Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå