Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer altså på hva dere bruker. Toning, glansvask, farging og hvilket merke? Gjerne hvorfor og om det er noen spesiell grunn.

Selv pleier jeg bare å gjøre det hos frisøren, men i løpet av de siste fire månedene har jeg bleket håret en gang og farget det to ganger. Er ikke fornøyd med fargen jeg har nå men kvier meg for å farge igjen, for jeg kjenner at håret mitt er slitt nå. Noen gode tips til meg? Helst som jeg kan utføre selv, for jeg er rimelig blakk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker garnier nutrisse permanent farge, men farger bare etterveksten så det sliter ikke så forferdelig på resten av håret.

Ikke meningen å stjele tråden din; men er det noen som vet hvorfor hårfarge i dagligvare butikkene er billigere enn for eksempel på cubus? (snakker om samme merke. f.eks garnier nutrisse koster 139 på cubus, men 98 på Rema.)

Skrevet

Jeg bruker Decore. Er det Wella skal tru?

Skrevet
Jeg bruker Casting sin toner! :)

Jeg også :)

Skrevet
Bruker garnier nutrisse permanent farge, men farger bare etterveksten så det sliter ikke så forferdelig på resten av håret.

Ikke meningen å stjele tråden din; men er det noen som vet hvorfor hårfarge i dagligvare butikkene er billigere enn for eksempel på cubus? (snakker om samme merke. f.eks garnier nutrisse koster 139 på cubus, men 98 på Rema.)

Jeg bruker å garnier, ser så fin og frisk ut den pakken.

Og så liker jeg brunfargene :)

Jeg digger at det er billigere på daglivaren, da er det enkelere å få tak i, og hvem vill ikke få den billigere ;)

Skrevet

Jeg bruker litt forskjellig fra gang til gang jeg. Liker variasjon. Men den naturlige fargen er brunrød, så da går det i lignende farger, eller mørkebrunt.

Skrevet

Farger håret med Garnier Nutrisse sin jeg også:) Synes den funker så der bra. Men jeg har ikke prøvd noen andre.

har både farget det blondt og brunt, er fornøyd med den.

Skrevet

Casting og den til hm (Toning) Liker faktisk best hm sin. Mellombrun. Annenhver gang bare etterveksten og annenhver gang alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...