Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Duchess
Skrevet

Nei ellers tusen hjertelig takk du...ingen skal injisere noe som helst i meg..holder meg til Yerka jeg- og er strålende fornøyd med den

Skrevet

Det står ikke noe om at Botox er en nervegift og at mindre enn en skje kan drepe hele Norges befolkning.. Jeg skal ikke ha noe slikt dritt i meg i hvertfall..

Skrevet

Sjefen min kunne trengt noe slikt - stakk hodet inn på kontoret hans i dag idet det satt to voksne mennesker med armene bak hodet - jeg måtta bare lukke døren og gå - dæven.... Det reiv i luktecellene gitt.

Skrevet

Æsj! Kjenner noen slike jeg også.. Langhårete og ustelte mannfolk som sitter med armene over hodet og føttene på bordet og snakker om hvor naturlig kroppslukt er mens de passer på å trykke ut en fjert for å poengtere det hele.. Takler ikke slike folk jeg..

Skrevet
Æsj! Kjenner noen slike jeg også.. Langhårete og ustelte mannfolk som sitter med armene over hodet og føttene på bordet og snakker om hvor naturlig kroppslukt er mens de passer på å trykke ut en fjert for å poengtere det hele.. Takler ikke slike folk jeg..

:hoho: Tydelig at jeg ikke er alene om slike traumatiske erfaringer! Virker som om det danner samhold mellom en viss type menn. Huffameg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...