Gjest Misa Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hei,hei. Er det noen her som har en bra dagkrem å anbefale? Har holdt meg til dermalogica's skin smoothing cream til nå, men vil bytte merke fordi jeg ikke synes prisen på produktet matcher resultatet. Den er helt ok, men ikke noe mer enn det. Har noen krav til ny krem (er kresen sjø ): -Må passe til en med tørr overhud og fet underhud som lett får kviser -helst ikke for "rennende" i konsistensen -pris rundt 200-300kr... - skal inneholde så lite parfyme og dill som mulig Forslag? Bruker forresten noe av dere nattkrem? Føler dere det er nødvendig?
Nicky B Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg Clinique superdefense:mer info her Har brukt den i et par dager og storfornøyd så langt! Noe stiv i pris, men kremen er drøy. Ikke er det parfyme i den og den tetter heller ikke igjen porene. Ellers er jeg veldig fornøyd med a-creme, kjøpt på apoteket. (eneste er at den gir litt lite fuktighet nå som det går mot kaldere dager og tørrere inneluft) Endret 11. oktober 2006 av Nicole Bitchie
Fashion.Faux.Pas Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg bruker Dior og er kjempefornøyd...
Gjest Malina Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har noenlunde lik hud som deg, tror jeg, og er veldig fornøyd med Decleor Hydra Floral som du kan få kjøpt for 350 kroner på nettet istedet for over 100 kroner mer her i Norge. Den er drøy og kommer i en hygienisk tube. Clinique har også en god krem. Denne har et veldig lett gelekonsistens og trekker fort inn i huden. Den er oljefri,men gir masse fukt. Også god som maske og helt grei å bruke som nattkrem. Ang nattkrem; huden arbeider best om natten,så det kan absololutt være bra og legge et lag med en krem som har noen aktive og gode ingerdienser og egenskaper.
Gjest Misa Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Tusen takk for gode tips! Tar gjerne i mot enda flere Hva med dr hauscha's flytende dagkrem? vil den passe meg? Har hørt så mye bra om det merket
Susannah Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Gulrot-kremen til Body shop er jeg veldig fornøyd med, men det er vel kanskje under din prisklasse?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er svært fornøyd med jojoba olje. Ellers synes jeg også at Dermalogica sheer moisture SPF15 eller cosmica dagkrem for blandingshud er bra
Gjest Frk Åberg Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Det kan høres ut som vi har litt lik hud. Jeg fikk anbefalt Decleor, Aroma Pureté Matt Finish Skin Fluid (mulig de noen steder selger den under det gamle navnet, men det er hvertfall noe med matt/mattifying). Jeg har vært veldig fornøyd med den. Har aldri kjøpt den i Norge, så vet ikke hva den koster her. Ser at den selges for ca 220,- på strawberrynet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå