Gå til innhold

Ekkelt på stranden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom på noe da jeg leste tråden om å ha fersket noen i akten. Dette så jeg på en strand i Hellas:

Blondine (av typen som danser halvnaken på bardisken hele natten for så å hoppe på første og beste ukekjente gutt) "rir" en gutt på stranden. De av oss som gikk en tur på stranden denne natten fikk oss da en liten overraskelse når vi la merke til de ...Ikke nok med det; En liten ekkel sleiping av en greker (muligens litt tilbakestående) sitter rett bak jenta og følger nøye med de under hele akten før han.... *hold dere fast* stikker fingrene sine opp i henne UTEN AT HUN (eller gutten) MERKER DET! Det var så jævli ekkelt å se. Jeg gikk selvfølgelig derfra fortere enn du kunne si 'yuck', og litt etterpå kunne du høre hun roper "Nemmen va faan?!" Den lille sleipingen løp derfra med et glis -og "paret" fortsatte visst bare. Hva feiler disse menneskene?????? Skal aldri aldri aldri ha meg på en strand etter jeg så trynet på den lille fyren

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj så ekkelt!!! men jeg skjønte ikke helt, stakk han fingrene opp i henne mens hun hadde sex med han andre? opp i rumpa da eller? æsj æsj!!!

Skrevet

Tja, har mine tvil om dette er en sann historie.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan dette kunne ha vært fysisk mulig, jeg... Altså - hun red han, og den tilbakestående grekeren satt bak dem (eller bak henne, dvs. foran mannen -eller red hun ham baklengs?). Dette var sent på kvelden, jeg antar det var litt mørkt. Det er vel ikke vanlig at det er så mange folk på ei strand på denne tiden av døgnet... *se for seg en stoooor og toooom strand, med en liten klynge med tre mennesker midt på* - er det ikke litt rart at han grekeren satte seg helt inntil dem, og så nærme at han kunne komme inn i henne ( :overrasket: !!!) med en finger? Jeg mener, du må sitte bra nærme om du skal komme inn i ei dame med en finger! Og, hvilket hull var det han stakk fingeren inn i? Jeg mener, hvis hun red ham, da var jo det hullet ganske opptatt - stakk han fingeren inn i rompa hennes!? :overrasket: Og uten at de merket at han var der!? :overrasket::overrasket:

Nei, dette var merkelig... *lure på* :klø:

Skrevet

Dersomatte hvisatte paret godtok at grekeren satt der, ville det ikke vært vanskelig for ham å berøre dama uten at de merket det. På ungdomsskolen hendte det vi befølte en dame som klinte, slik at hun trodde det var typen som gjorde det. Det tok gjerne litt tid før det ble oppdaget.

Men for at ts kunne se at fingeren faktisk gled inn et sted, må h*n ha vært veldig nær paret, faktisk på "den sleipe grekerens" plass...

Gjest Sniken (uinlogget)
Skrevet
Men for at ts kunne se at fingeren faktisk gled inn et sted, må h*n ha vært veldig nær paret, faktisk på "den sleipe grekerens" plass...

Nettopp! Og da er du i hvert fall "litt mer" enn bare middels nysgjerrig :ler:
Skrevet

Dette var på Rhodos da -for de av dere som ikke har vært der så ligger det fullt av fulle svensker og nordmenn og har seg på stranden om nettene der. Superharry plass!

Hadde ikke giddet å dikte opp en sånn ekkel historie, så d er nok sant dere. Og nei, jeg var heldigvis ikke så nærmt at jeg kunne se akkurat hvor han stakk figrene sine. Men man kunne ikke unngå å legge merke til hva som skjedde når man gikk forbi. Grekeren satt liksom på huk bak jenta. Paret lå oppå en solseng så de la ikke merke til han. Æsj, nå gidder jeg ikke skrive mer om dette ekle greiene... Måtte bare få d ut

Men moralen er; ikke ha sex på stranden!

Skrevet

DET er iallefall sant!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det var sikkert meg, jeg er ei sånn blondine som liker å ha sex på solsenger i Hellas, mens tilbakestående grekere stikker fingre inn i rompa mi :ler:

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Det var sikkert meg, jeg er ei sånn blondine som liker å ha sex på solsenger i Hellas, mens tilbakestående grekere stikker fingre inn i rompa mi :ler:

Det var sikkert meg også, jeg er en sånn tilbakestående greker!

Gjest glamourgirl
Skrevet
Det var sikkert meg også, jeg er en sånn tilbakestående greker!

Mysteriet oppklart! Men hvem pokker var det jeg pulte? Må ha vært Sandman, han som får all actionen i dette trekantforholdet... (derfor han er borte også :sjarmor: )

Skrevet
Dette var på Rhodos da -for de av dere som ikke har vært der så ligger det fullt av fulle svensker og nordmenn og har seg på stranden om nettene der. Superharry plass!

Hadde ikke giddet å dikte opp en sånn ekkel historie, så d er nok sant dere. Og nei, jeg var heldigvis ikke så nærmt at jeg kunne se akkurat hvor han stakk figrene sine. Men man kunne ikke unngå å legge merke til hva som skjedde når man gikk forbi.  Grekeren satt liksom på huk bak jenta. Paret lå oppå en solseng så de la ikke merke til han. Æsj, nå gidder jeg ikke skrive mer om dette ekle greiene...  Måtte bare få d ut

Var jeg som skrev om det på stranden.. Det rare er at de jeg så også var på stranda på Rhodos! Men jeg så ingen grekere, var bare en jeg satt og drakk med ^^

Men huff, det hørtes ekkelt ut! Hehe

Skrevet
På ungdomsskolen hendte det vi befølte en dame som klinte, slik at hun trodde det var typen som gjorde det.  Det tok gjerne litt tid før det ble oppdaget.

ja, det er tøft å være kvinnelig lærer.

Skrevet
Mysteriet oppklart! Men hvem pokker var det jeg pulte? Må ha vært Sandman, han som får all actionen i dette trekantforholdet... (derfor han er borte også :sjarmor: )

Jeg har aldri vært der, å jeg har aldri hatt sex på en strand, men jeg tror kansje det var meg! Det skjer hver gang, skjønneru :tristbla:

Skrevet

:ler::legrine:

Skrevet
*kniser* du och jag, Yme, du och jag :sjarmor:

Jaja, det sier du nå... Helt til du det er noen andre menn i en aan tråd... :sur:

Gjest glamourgirl
Skrevet

*kniser med Nelle, og stryker Yme på hodet* :sjarmor:

Skrevet

Huff så jævelig.

Skandinavere slår seg virkelig løs i syden, som om det skulle være et fristed. GJør masse ting de aldri hadde gjort hjemme.

Samboeren er glad i å ha sex i friluft. har gjort det både på verandaen hjemme og på en liten strand her i nærheten. men da med dobbeltsjekking av at vi er helt alene og at ingen ser det.

Andre kanskje tenner på at folk ser det?

Hadde jeg sett et slik syn som du beskriver der, hadde jeg havnet på et sinnsykehus og slått hodet i veggen mellom spytaktene resten av livet.

Skrevet

Siden du ikke kjente de..kan det jo hende at det var avtalt spill da. At det var meningen at han skulle bli med etterhvert. Og trekant på en strand i syden.....KUUULT. :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...