Gå til innhold

du er verdens fineste gutt..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_luna_*
Skrevet

jeg er så utrolig forelska.

du er verdens fineste gutt vennen.

det er en utslitt klisje men du får meg til å ville være et bedre menneske. du er så snill og god mot alle, så "ren" og uskyldig. du er ærlig og ikke redd for å stå for dine meninger og prinsipper, selv om de kanskje ikke er så kule og moderne . men jeg syns du er en av de kuleste personene jeg har møtt uansett.

når jeg ser deg så føles det som om alle invollene mine knyter seg sammen i en stor ball. følelsen når jeg kysser deg kan jeg ikke en gang beskrive. hver gang tenker jeg at det kan være den siste. men det merker du kanskje, så hardt som jeg holder rundt deg når vi klemmer? for jeg fortjener ikke en som er så fin som du.

skulle ønske du var her hos meg nå, så jeg kunne holde rundt deg. lukte deg. ha den store, myke, deilige kroppen din tett inntil meg. stryke deg gjennom håret. kysse deg i nakken. som du liker så godt. stryke hånda mi over det gode, myke, runde kinnet ditt. fortelle deg hvor fin du er. selv om du ikke tror meg.

jeg tenker på deg hele tiden vennen. det siste jeg tenker på før jeg sovner og det første jeg tenker på når jeg våkner. hver gang jeg er sammen med deg ønsker jeg at det aldri skal ta slutt. men dessverre så har vi så altfor lite tid sammen og det er så vondt å se deg så ofte uten å kunne være "sammen".

du er verdens fineste gutt. ikke bry deg om hva de sier. og lov meg at du ikke lar deg såre av kommentarene deres. de skjønner ikke hvor god du er. de ser ikke hvor flott du er. hvor deilig du er. for det er du.

håper så inderlig du blir gutten min en dag. skal ta så godt vare på deg.

men jeg fortjener deg ikke. og det er så ufattelig vondt.

jeg kommer antagelig aldri til å tørre si dette til deg, så skriver det her i stedet i håp om å få det ut av systemet. så kanskje jeg kan prøve å glemme deg.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...