FashionySara Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 har du erafarings fra siden? http://www.shopperingen.no/forside/kontakt...argedelinser_2_ er tre forskjellige typer fargelinser.. Noen som har erfaring fra andre nettsider med god service og ok priser? Har mørke øyne..har tidligere prøvd hos brilleland..men de er dyrere!
Gjest Lanyah Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 www.illusion.no har utrolig mangen fargede linser, de er knall tøffe og jeg er super fornøyde med de!
FashionySara Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 www.illusion.no har utrolig mangen fargede linser, de er knall tøffe og jeg er super fornøyde med de! ← kanskje jeg kal prøve..hvordan er det med levering og porto?har aldri handlet på nettet før.
Gjest Lanyah Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Det er norsk side. Veldig rask levering, òg OK porto om jeg ikke husker feil!
FashionySara Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2006 Det er norsk side. Veldig rask levering, òg OK porto om jeg ikke husker feil! ← noen av linsene kostet 349..tror brilleland selger for 400..så da tror jeg at jeg heller satser på brilleland..slipper porto =)
Tristessa Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg ville aldri kjøpt fargelinser over nett dersom jeg ikke bruker linser til vanlig og får noe tilsvarende. Gå til optiker slik at du er sikker på at du får noe som ikke ødelegger øynene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå