Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 jeg og min mann har akkurat gått fra hverandre og skal nå inn til mekling om ca. en uke. først sa min mann at jeg kunne få hovedomsorgen for barna, mne nå har han gått tilbake på dette og krever delt omsorg. det jeg lurer på er hvordan det skal gå med meg økonomisk dersom jeg går med på delt omsorg. han har en god jobb, tjener bortimot 400000 i året, mens jeg er student. mister jeg retten til hjelp på trygdekontoret ved delt omsorg? uff, synd at økonomi skal spille så stor rolle, men jeg må jo ha råd til å bo, og forsørge både meg selv og barna mine...
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 jeg og min mann har akkurat gått fra hverandre og skal nå inn til mekling om ca. en uke. først sa min mann at jeg kunne få hovedomsorgen for barna, mne nå har han gått tilbake på dette og krever delt omsorg. det jeg lurer på er hvordan det skal gå med meg økonomisk dersom jeg går med på delt omsorg. han har en god jobb, tjener bortimot 400000 i året, mens jeg er student. mister jeg retten til hjelp på trygdekontoret ved delt omsorg? uff, synd at økonomi skal spille så stor rolle, men jeg må jo ha råd til å bo, og forsørge både meg selv og barna mine... ← Fint at fedre krever delt omsorg. så fint for deg som stufderer. da får du tid til lekser osv. tenk på barnet, fremfor økonomien. Det skinner så godt igjennom at du ike vil at far skal ha barnet og det pga penger.
minienthe Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Fint at fedre krever delt omsorg. så fint for deg som stufderer. da får du tid til lekser osv. tenk på barnet, fremfor økonomien. Det skinner så godt igjennom at du ike vil at far skal ha barnet og det pga penger. ← i noen tilfeller kan det hende at man må tenke økonomi og... dessverre. istedet for å komme med oppgulp som det der så la være å svare hvis du ikke har noe konstruktivt. TS... ta kontakt med trygdekontoret