Gå til innhold

Eplecidereddik, kapsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet om disse virker? Prøvde eplecidereddik før, men det smakte jo helt for j..... så jeg droppa det ganske kjapt.

Klems,

Julie

Videoannonse
Annonse
Gjest Browneyes
Skrevet

Hei Julie

I april startet jeg med epleeddik-kapsler med krom og fram til jul hadde jeg gått fra str. 42/44 ned til str. 36/38, totalt 20 kg. Flott, ikke sant ?

Men, ja for det er et men her....8 stykker på min arbeidsplass kjøpte de samme kapslene og øynet håp om å gå ned noen kilo uten å lykkes. Har også fått tilbakemelding fra andre som heller ikke har oppnådd det de håpet på, så dette er nok et produkt som virker på noen, men ikke på alle.

Hadde allikevel kjøp meg en boks og testet det ut, du merker fort om det virker på deg eller ikke.

Lykke til !!

Gjest Tullejenta
Skrevet

Hei,

ang. epleeddikk så kunne jeg godt tenke meg å prøve de jeg også - men er litt usikker på om det er bare "humbug" eller om det har noe for seg.

Det finnes jo også så mange forskjellige merker/produsenter å velge imellom. Er det noen som vet hvilke som er best evt.? Ser på banneret over her at de reklamerer med slike eplecider tabletter, men hvem er produsenten? Noen som vet det?

Takknemlig for svar :)

Gjest Browneyes
Skrevet

Hei Tullejenta

Den jeg har brukt og som virket bra på meg heter Epleeddik m/krom og produsenten er Prosan. Men som sagt i innlegget jeg skrev tidligere kjenner jeg mange som ikke har hatt samme virkning som meg. Man må nesten bare prøve seg fram..det finnes jo så mange typer på markedet.

Lykke til !

Skrevet

Epleeddik har jeg hørt ødelegger tarmene ...

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå var det entest i en av avisene for en tid siden. Etter mange såkalte "helt sikker kurer" er jeg veldig kritisk. I avisene ble krom,reduserditt/reduserdattpiller dømt nord og ned.

Har dere lagt merke til at alt koster noe forferdelig?

Hadde det veret svaret på kiloene så hadde vel helsevesenet anbefalt det?

Årsaken til overvekt vet vi, det er at du inntar mer enn du forbrenner. Altså vi eter oss feite sjøl. Alt det vet vi tjukke, men det vet de som produserer disse pillene som har en kilopris på flere tusen.

En annen ting jeg har sett er at det er et ukeblad som har løsningen på våre plager HVER UKE, men jeg lurer på hvor mange millioner de får av firmaet bak disse strålende artiklene. Det er samme firmaet hver uke. Se etter neste gang du kjøper blad.

Spis like mye, men riktig mat. Jeg har prøvd alt, men det er stopp her

• 6 år senere...
Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Hei Julie

I april startet jeg med epleeddik-kapsler med krom og fram til jul hadde jeg gått fra str. 42/44 ned til str. 36/38, totalt 20 kg. Flott, ikke sant ?

Men, ja for det er et men her....8 stykker på min arbeidsplass kjøpte de samme kapslene og øynet håp om å gå ned noen kilo uten å lykkes. Har også fått tilbakemelding fra andre som heller ikke har oppnådd det de håpet på, så dette er nok et produkt som virker på noen, men ikke på alle.

Hadde allikevel kjøp meg en boks og testet det ut, du merker fort om det virker på deg eller ikke.

Lykke til !!

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Hei! så flott du gikk ned så mye! har kjøpt den samme selv i dag faktisk.. men fulgte du intruksjonene som stod på etikken? 1-2 tabl 2 ganger om dagen..eller tok du fler? Hun på helsekosten sa man fint kunne ta 6 tabl på morgenen..hmm,tenkte jeg da,men hun har vel greie på det.Kjøpte også kloster forbrennings te,krysser fingrene for at den funker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...