Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. her kommer vel kanskje det mest merkelige spørsmålet NOEN har vært borti... men kanskje noen som kan hjelpe en stakkar :)

Vi er i pp7, og jeg egentlig lurte på om det virkelig har noe hensikt å "ligge med beina" høyt etter :humpe::) vi prøver jo i tide og utide.. og er jo ikke alltid man ligger nedpå etterpå... hindrer det noe av effekten........... eller skal det liksom "feste" seg med engang.

:ler2: ja ja. det mye rart man spør om.

*Eva

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....ja man har jo hørt om kvinner som legger beina oppetter veggen etter en omgang i senga slik at ikke "godsakene" siler ut...

Må innrømme at jeg la en pute under rumpa slik at bekkenet fikk et liten "knekk"....er vel på samme måte vil jeg tro ;)

Om det funka - se det vet jeg ikke - kan være "andre" årsaker som fikk frøet til å feste seg men jeg velger å tro det er en kobling av alle aspekt :)

Skrevet

Ja... kanskje det. man føler jo at alt "siver" ut igjen for å bruke beskrivende ord...

Det jeg hadde håpet på, var at det kanskje ble igjen litt der. Pute får være neste tiltak... og :humpe: KUn til kvelds. he he.

Skrevet

Jeg synes ikke det var noe merkelig spørsmål og jeg har faktisk fått dette rådet både fra Dr. Ken Purvis og gynekologen min! Man må vel kunne anta at de vet hva de snakker om... :ler:

Gjest Gjest_Fersken_*
Skrevet

Jeg gjorde det, og det funket! I PP 1! :)

Skrevet

godt spørsmål. he he. men har det noe å si hvor lenge man ligger etterpå da? kan vel ikke ha det?

Gjest Gjest_Fersken_*
Skrevet

Jeg lå sånn i et par minutter, bare. Tilstrekkelig å bare bøye opp bena.

Skrevet

Kan ikke si jeg tror det hadde den minste innvirkning.

Lå ofte sånn det første halve året vi prøvde, men det ble ikke noe klaff av det, så jeg sluttet med det.

Skrevet

Det har ikke hjulpet oss noe heller, så jeg glemmer det ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...