Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.har en bekjent som blander seg oppi absolutt alt jeg gjør,jeg begynner å bli ganske lei av dette.har sagt det til vedkommende flere ganger men det tar ikke slutt.sånn som nå har jeg planer om å gifte meg og hun blande seg borti å si det ikke er bra for meg å gifte meg og prøver å ødelegge forholdene mine.hun hadde sex med eksen min og mens vi fortsatt var sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med henne ansikt til ansikt eller kun over telefonen?

Grunn til at jeg spør, er for: spør du ansikt til ansikt, så kan du få se reaksjonen hennes. Men over telefonen så får du jo ikke samme reaksjonen.

Skrevet (endret)

Uff. :( Sånne personer er rett og slett slitsomme. De kan ta alle kreftene fra en. Hvis hun bare er ute etter å ødelegge, tror jeg at jeg hadde valgt å kutte henne ut. Hvorfor utsette seg for et menneske som ikke tilfører en noe positivt?

Endret av Saeria
Skrevet

uff, det hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Er hun litt psyko eller?

Gjest Østlendingen
Skrevet (endret)

Prøv å snakk med henne. Si at hun ikke kommer til å klare å ødelegge for dere. Du vet hva du vil og at du avgjør det selv.

Jeg har aldri opplevd innpåslitne mennesker og det er jeg glad for. Men jeg har hørt de kan være veldig slitsomme.

Jeg tror det er viktig at du ikke svarer henne tilbake. For da synes hun det er artig å holde på med å blande seg borti.

Endret av Østlendingen
Skrevet

har bedt henne la meg være.gikk til og med så langt at jeg måtte skifte tlf nr pga at hun ringte meg i ett kjør.fakttisk borti en gang i timen på det meste.men etter det har hun fortsatt via brev istedet

Gjest Roshild
Skrevet

Hva med å ta kontakt med politiet for en uformell prat? Kanskje du kan få noen gode råd om hva du skal gjøre i denne situasjonen.

Denne dama høres helt gal ut, og det er typisk slike psykopater og utvikle seg til å bli mer og mer "innpåslitne" og evt hevgjerrige dersom du forsøker å få dem ut av liver ditt.

Fornuft preller jo av!

Fy søren, stakkars deg!

:klem:

Skrevet
hei.har en bekjent som blander seg oppi absolutt alt jeg gjør,jeg begynner å bli ganske lei av dette.har sagt det til vedkommende flere ganger men det tar ikke slutt.sånn som nå har jeg planer om å gifte meg og hun blande seg borti å si det ikke er bra for meg å gifte meg og prøver å ødelegge forholdene mine.hun hadde sex  med eksen min og mens vi fortsatt var sammen

Vel, kanskje det er på tide at du gjør noe annet enn bare å si at nå får det være slutt. Ingen impåslitne slutter hvis de skjønner at det bare er ord fra din side. Steng døre. Slutt å snakke med henne. Bryt forbindelsen og avvis henne. Slutt er slutt. Ikke prat om slutt. Gjør det.

Skrevet
Hva med å ta kontakt med politiet for en uformell prat? Kanskje du kan få noen gode råd om hva du skal gjøre i denne situasjonen.

Denne dama høres helt gal ut, og det er typisk slike psykopater og utvikle seg til å bli mer og mer "innpåslitne" og evt hevgjerrige dersom du forsøker å få dem ut av liver ditt.

Fornuft preller jo av!

Fy søren, stakkars deg!

:klem:

Støttes.

Ta kontakt med politiet.

Skrevet

var hos politiet i går så nå er vedkommende anmeldt

Skrevet
var hos politiet i går så nå er vedkommende anmeldt

Tror du at du får medhold?

Skrevet

Jeg kjenner til innpåslitne personer. Det er noe herk.

Jeg har sagt klart i fra at jeg ikke vil ha noe mer med henne å gjøre og bedt henne aksptere det.

Men nei da, får ikke fred.

Nå står det plagånd på telefonen min, når hun tekster.

Mailene hennes havner i spam mappen og SMS'ene gidder jeg ikke å svare på lengre.

Telefonen står på lydløs, slik at jeg får fred fra henne.

Skrevet (endret)

Jeg kjenner til dette problemet.

Kusinen til mamma mente jeg kunne være hennes beste venninne og kunne være hennes støttespiller. Hun ringte meg flere ganger om dagen og forlangte at jeg kom med en gang for å hjelpe henne. Hun tok ikke et nei for et nei.

Jeg måtte be om pusterom, hun ble sur. Jeg skulle ikke kutte kontakten med henne, men få muligheten til å gjøre noe annet enn å bare være hos henne.

Jeg var 20 år og hun var 53 år. Barna hadde flyttet ut og langt bort.

Jeg ønsket å gjøre noe annet enn å bare være hos henne.

Ikke misforstå meg, jeg liker å hjelpe andre. Men jeg trenger også tid til andre ting.

Vi har fortsatt kontakt. Hun er ikke avhengig av meg lengre.

Jeg måtte aldri gå politiets vei, heldigvis.

Endret av **Sommerberta**
Skrevet

Herre gud, kast kvinnemenneske på hue å ræva ut av livet ditt.

Hun har ingen rett på å holde deg fanget i deres forhold når hun selv saboterer det.

Drop her like a hard rock girl! :klappe:

Skrevet

Herre gud, kast kvinnemenneske på hue å ræva ut av livet ditt.

Hun har ingen rett på å holde deg fanget i deres forhold når hun selv saboterer det.

Drop her like a hard rock girl! :klappe:

Og en person gjør aldri mer enn du tillater, om du tillater det bevisst eller ubevisst!

Ikke tenk på hva de kommer til å tenke om deg, de fortjener ikke din omtanke og respekt, så da er det bare å la de sitte der, til de finner en annen stakkar de kan plage...

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet
sånn som nå har jeg planer om å gifte meg og hun blande seg borti å si det ikke er bra for meg å gifte meg og prøver å ødelegge forholdene mine.

Hvor mange forhold har du per dags dato?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...