Livets datter Skrevet 22. januar 2003 #1 Skrevet 22. januar 2003 På Beat for Beat på fredag hørte jeg en sang som visstnok het "O bli hos meg". Denne sangen var så nydelig. Er det noen som vet hvem som synger den eller hvor jeg kan få tak i den? Finnes den i det hele tatt på cd? Jeg lurer på om det egentlig er en salme... Hadde vært takknemlig om noen kunne hjelpe meg.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. januar 2003 #2 Skrevet 22. januar 2003 "O bli hos meg nå er det Aftentid" er en salme som finnes i Norsk Salmebok- den brukes gjerne ved begravelser. Mange artister har gjort sin versjon av denne salmen så hvis du ser i CD katalogene under Kirke- eller religiøs musikk så kan du finne den der. Milla
Livets datter Skrevet 22. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2003 :D Tusen takk, Milla. Det var kjapt svar! Skal se hva jeg finner og holde deg oppdatert! Ha en god dag
Amica Skrevet 23. januar 2003 #4 Skrevet 23. januar 2003 Ole Paus synger den så stygt at det er til å gråte av (fordi det faktisk blir veldig troverdig og rørende...).
Livets datter Skrevet 23. januar 2003 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2003 Jeg fant iallefall ut at Herborg Kråkevik synger den, men nå er ikke hun akkurat yndlings-artisten min. The search goes on...
blå Skrevet 23. januar 2003 #6 Skrevet 23. januar 2003 Den blir sunget i filmen"det største i verden" tror jeg av Kirsti Stubø, og det låter aldeles NYDELIG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå