Livets datter Skrevet 22. januar 2003 #1 Skrevet 22. januar 2003 På Beat for Beat på fredag hørte jeg en sang som visstnok het "O bli hos meg". Denne sangen var så nydelig. Er det noen som vet hvem som synger den eller hvor jeg kan få tak i den? Finnes den i det hele tatt på cd? Jeg lurer på om det egentlig er en salme... Hadde vært takknemlig om noen kunne hjelpe meg.
Fakse Skrevet 22. januar 2003 #2 Skrevet 22. januar 2003 Stemmer at det er en salme, så her får du nok bare slå opp i salmeboka. Den finnes også med engelsk tekst, og mange artister har sunget den. Lurer på om ikke Eidsvåg har en variant? Men han er i såfall ikke den eneste.
Sussi Skrevet 23. januar 2003 #3 Skrevet 23. januar 2003 Denne kan du laste lovlig ned. (det er bare et vers på denne...) http://www.verden.no/musikken.asp Salmen er kjempenydelig !
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #4 Skrevet 23. januar 2003 Denne salmen er nydelig. Jeg vet at bla Ole Paus har spilt inn denne. Salmen i kombinasjon med Ole Paus litt "rustne" men intense stemme gjør hans versjon helt fantastisk. Salmen er mye brukt i begravelser.
Livets datter Skrevet 23. januar 2003 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2003 Ja, den er utrolig fin. Takk, Sussi, nå kan jeg iallefall høre på den der til jeg finner den på cd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå