L@dy Skrevet 10. oktober 2006 #1 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg skal på 2.gangs intervju i morgen, og grugleder meg en smule. Jeg vet at jeg er kvalifisert, og siden jeg er med videre i prosessen så er de vel enig i det. Erfaringer du har med 2.gangsintervju, Noen spesielle tips du har? Sukk..det hadde jaggu vært fantastisk å få den! Fast jobb og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 13. oktober 2006 #2 Del Skrevet 13. oktober 2006 åssen gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) åssen gikk det? ← Det gikk veldig bra, hadde en god følelse når jeg gikk derfra. MEN, de skal ha ytterlige to personer til på intervjuet, og den ene er en veldig sterk kandidat. Har tilsvarende stilling i dag, og det betyr jo at vedkommende antagelig kan gå raskere inn i jobben. Men de følte jeg ville gå godt sammen med de andre ansatte, samt at jeg kan begynne omgående. Men, jeg har ikke direkte erfaring så jeg må jo ha LITT mer opplæring da. Vil vel få vite noe i løpet av neste uke håper jeg. OM jeg får jobbtilbud, er det vanlig å ringe å si det, eller bare kommer det jobbtilbud i posten?( dette er privat bedrift) Vi har ikke diskutert lønn enda, så det er jo spennende da. Ja, OM jeg er så heldig å få jobben da... Sist gang jeg begynte i ny jobb var gjennom vikarbyrå, så da var prosessen litt annerledes. Endret 14. oktober 2006 av L@dy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 15. oktober 2006 #4 Del Skrevet 15. oktober 2006 Forrige jeg var på kom tilbud + kontrakt på mail. Eller i mitt tilfelle, avslag. Men de som fikk tilbud ble oppringt dagen etterpå for litt "smalltalk" rundt om de ville ha jobben eller ei. (Er snakk om jobber til høsten 2007 nemlig, mange som shopper litt rundt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #5 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvordan går det, har du hørt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå