Gå til innhold

Når kjøpe brudekjole ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mzfire_*
Skrevet

Når burde jeg kjøpe brudekjole? Jeg er i gang og slanker meg.Skal ned 15 kg. Så føler at det er litt stress. Er så redd for å ikke få tak i kjole.

Men er jo bortkastet for meg å kjøpe en kjole nå når jeg er sikker på at den ikke vil passe til sommern. Skal gifte meg 11 august neste år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gifte meg 4. august neste år, og skal ned 7-8 kilo. Jeg håper å ha gått ned det meste før februar, begynner og se på kjole etter jul. Jeg tror det skal være god nok tid.

Skrevet

Sikkert ikke dumt å vente noen måneder til med kjøping av kjole. Du har fremdeles god tid enda.

Jeg gjorde det litt omvendt.

Jeg hadde bestemt meg for å gå ned 15 kg før bryllupet. Ammet minstemann så jeg kunne ikke starte noen diett før 7 mnd før bryllupet.

Fant drømmekjolen i butikken (str 42) og den satt som et skudd!

Jeg fant samme kjolen brukt (for langt under halve prisen!!). O Lykke!! Problemet var bare at den var str 38.

Jeg tok sjansen og kjøpte den brukte kjolen, selv om jeg ikke hadde muligheter i havet til å få den på meg...Og så satte jeg i gang slanking!

Hadde noen øyeblikk da jeg angret skikkelig! Men det gikk heldigvis bra :)

På bryllupsdagen, nøyaktig 7 mnd etter jeg begynte på dietten, så hadde jeg tatt av 20 kg (5 kg mer enn planlagt), og jeg så rett og slett nydelig ut! (om jeg må få si det selv! :) )

-M-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...