Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en "7 for all Mankind"- bukse på nett som jeg godt kunne tenkt meg, men er litt usikker på størrelsene. Det står på siden at str. 27 tilsvarer en amerikansk str. 4. Til vanlig bruker jeg 26-27 i bukser (avhengig av hva slags sammensetning det er i stoffet). Er det noen som vet om disse buksene er spesielt små i størrelsene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

De er heller store, synes jeg.

NB! Er du sikker på at buksen på nett er ekte? Seven er et av de mest kopierte merkene.

Skrevet

Det er eluxery.com. Jeg har ikke handlet der før, men har bare hørt gode ord om de og synes det virker veldig seriøst ut i fra nettsiden deres. Men jeg vil gjerne høre andres erfaringer om de. :)

Gjest Deception
Skrevet

eluxury sender ikke til Norge, dessverre.

Gjest Deception
Skrevet

Har du sjekket ut revolveclothing.com eller shopbop.com? Jeg vet at førstnevnte sender over hele verden, men har ikke testet ut siden selv. Jeg er for pysete til å bestille klær uprøvd.

Skrevet

Prøv de i butikk og fin størrelsen din først.

Skrevet
Prøv de i butikk og fin størrelsen din først.

Hadde jeg bodd i Oslo så hadde jo det gått, men jeg tror nok ikke at jeg får tak i de her jeg bor.

Skrevet

Hmmm, en venninne av meg bestilte sånn bukse på QXL, den så ekte ut, hun er flink til å skille mellom ekte og falsk... Hun er en normal 31 og kjøpte 31, den passa jo, var tom. litt løs ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...