Gå til innhold

Bedøk 1 på BI

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Studerer dette på kveldstid (ikke i Oslo) og har lest med forelesningene men savner litt at læreren ikke legger ut noe på Blackboard. Rekker ikke gjøre fullt så mange oppgaver som jeg skulle ønske (jobber på dagtid). Lurte på om det legges ut noe særlig info på Blackboard hos dere andre som tar dette faget på BI? Det er jo ganske grunnleggende dette enn så lenge, men neste uke er det jo innleveringsprøve..

Noen som har noe tips til gode nettsteder eller andre steder som oppsummerer dette faget litt (det står jo ingen oppsummeringer i boka til Aage Sending).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

I følge Bjørnemannen er veldig mange av lærerne flinke til å legge ut ting på Blackboard, men en av dem er skikkelig dårlig.

Han anbefaler selvstudier i boka som heter Årsregnskap. Gjør du det bra, får du samme karakter som Bjørnemannen (B) ;)

Oppgaveboka er visstnok også veldig bra (står mye i den).

Stalltipset er å danne kollokvie og gjøre gamle eksamensoppgaver, for eksamenene er stort sett ganske like.

Endret av Bjørnsdatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han anbefaler selvstudier i boka som heter Årsregnskap. Gjør du det bra, får du samme karakter som Bjørnemannen (B) ;)

Slutter meg til dette stalltipset. A her. :skryte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips men dette er første del av Bedøk og den boken er vel ikke pensum før neste del Bedøk II. Har "Grunnleggende Regnskap" og "Innføring i bedriftsøkonomi" som pensumbøker nå.

Hva slags stoff blir det da lagt ut på Blackboard? Har bare notatene jeg gjør i forelesningene og boka å bruke. På vår BI skole er det visst ikke særlig vane å legge ut noe på BB i dette faget. Ligger kun forelesningsplan og løsningsforslag til en oppgave. Idag kommer jeg ikke inn der en gang heller, virker som det er noe feil. Noen som har noe nettsted eller annet å anbefale til Bedøk 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips men dette er første del av Bedøk og den boken er vel ikke pensum før neste del Bedøk II. Har "Grunnleggende Regnskap" og "Innføring i bedriftsøkonomi" som pensumbøker nå.

Hva slags stoff blir det da lagt ut på Blackboard? Har bare notatene jeg gjør i forelesningene og boka å bruke. På vår BI skole er det visst ikke særlig vane å legge ut noe på BB i dette faget. Ligger kun forelesningsplan og løsningsforslag til en oppgave. Idag kommer jeg ikke inn der en gang heller, virker som det er noe feil. Noen som har noe nettsted eller annet å anbefale til Bedøk 1?

Og jeg rotet - det er jo Årsregnskapet jeg holder på med nå. Mente "Grunnleggende Regnskap".

Jeg er nettstudent og brukte Apollon, men det ble ikke lagt ut noe særlig der heller. Bare gjør oppgavene, så går det bra. Du lærer alt du trenger på den måten. Og skaff en programmerbar kalkulator til å legge inn de få formlene som trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...