Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har feilkjøpt en kjole på salg... Prisen var ca 4.000,- (på salg) og kjolen er ny. Må prøve å selge den men lurer på hvilken pris jeg kan gå ut med. Kjolen har ikke noe spesielt "merke", men er enkel/ klassisk A-formet med litt blonde/pynt foran og enkelt 1, 5 meter slep. Er det generelt vanskelig å få solgt? Hvis jeg annonserer den veldig billig, feks kr 2.000,- (?), er det sannsynlig at jeg blir kvitt den raskt?? Håper noen liker den og føler de gjør et kupp!
*Emma* Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg tror kanskje jeg ville prøvd å starte høyere enn 2000 også jeg. Den er jo ubrukt så hvorfor skal du behøve å få noe tap på den?! Hadde dne vært min hadde jeg startet på 4.000 og heller gått ned om reaksjonen var laber... Husk å legge ut masse fine bilder av kjolen fra alle mulige vinkler (på en kropp...ikke hengende på skapet). Lykke til!!!!
mowgli Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Enig med Emma her Husk også på legge bildene inn riktig "vei". På bl.a. Finn dukker det stadig opp noen bilder som ligger feil vei, ikke enkelt å se kjolen da... Nærbilder av detaljer fra kjolen er også veldig kjekt å ha med i annonsen. Endret 10. oktober 2006 av mowgli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå