Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg bruker den sticken fra shiseido (grønn) som skal dekke over litt rødheter i huden. denne sticken fungerer kjempefint på meg og jeg er veldig fornøyd. men kan man bruke den under alle typer foundationer? som id foreks. har id bare pudderfoundationer eller har de flytende og?
Gjest Blanca Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 ID finnes bare i pudderform, men det smelter på huden og blir ikke pudrete. Jeg vil tro du kan bruke sticken din under selv om jeg ikke kjenner til dette produktet. Selv bruker jeg både fuktighetskrem og mandeolje under og resultatet blir finfint
Gjest Blanca Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Man masserer inn pudderet med en børste og snurrer det rundt i ansiktet. Det dekker så mye som du vil; det er bare å påføre i flere omganger. Endret 10. oktober 2006 av Blanca
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Noen flere som vet? men når jeg tenker på d, hvorfor sko d liksom ikke gått an å brukt den under id funtation. hvordan er denne pudderfundationen, påfører man den med kost eller svamp, dekker den godt?
Gjest Deception Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Ca 400 hos hudpleiere, under det halve hvis du finner den på nett.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 hva koster forresten en id foundation?
Gjest Deception Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 150 kr hos beautybridge.com ← ja, hvis du finner riktig farge. De hadde i hvertfall ikke medium beige inne sist jeg sjekket.
Gjest Tweek Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Man kan kanskje sjekke hos hudpleier, og finne riktig farge, for så bestille den på nett Men jeg klarer ikke forestille med pudder som foundation, at den bare smelter inn. For rart for meg, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå